مسافرت در ایام عید سعید فطر ممنوع است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/کرمان جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: مسافرت در ایام عید سعید فطر از 21 تا 25 اردیبهشت ماه جاری ممنوع است و تردد خودروهای شخصی در محورها کنترل و جریمه ها اعمال خواهد شد.

مسافرت در ایام عید سعید فطر ممنوع است

دکترمحمدصادق بصیری پیش از ظهر امروز 18 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: ستاد ملی کرونا امروز از مردم متدین ایران که در شب های قدر پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، قدردانی نمود.

وی در ادامه بیان نمود: سیر نزولی ابتلا به کرونا و بستری ها در کشورمان مشهود است و این فرایند موجب شد ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه دو در تمام شهرها برداشته شود و مدت زمان این گشایش سه هفته است و ضوابط دیگر از جمله دورکاری کارمندان و ... باید با قوت ادامه یابد.

بصیری با اشاره به اینکه در استان کرمان در حال حاضر پنج شهرستان قرمز، هفت شهرستان نارنجی و 11 شهرستان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند و شرایط رو به بهبودی است، شرح داد: سیرجان، جیرفت، کهنوج، روبار جنوب و قلعه گنج دارای شرایط قرمز و کرمان، رفسنجان، شهربابک، بردسیر، بافت، عنبرآباد و زرند نیز نارنجی هستند.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا آزمون های پایه نهم و دوازدهم در زمان خود با رعایت پروتکل ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد، بیان نمود: مسافرت در ایام عید سعید فطر از 21 تا 25 اردیبهشت ماه جاری ممنوع است و تردد خودروهای شخصی در محورها کنترل و جریمه ها اعمال خواهد شد و این ممنوعیت شامل همه شهرستان ها با هر شرایط کرونایی می شود.

وی در پایان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در صورتی که وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه های علوم پزشکی در سطح کشور نیاز به مکانی برای انجام واکسیناسیون داشته باشند، دستگاه های دیگر باید همکاری داشته و مکان را در اختیار بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1027

به "مسافرت در ایام عید سعید فطر ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافرت در ایام عید سعید فطر ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید