مسیرهای گردشگری به مناطق عرصه و حریم بیابان لوت آنالیز شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، نخستین جلسه کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و فعالان طبیعت گردی خراسان جنوبی جهت آنالیز راستا تورها به مناطق عرصه و حریم بیابان لوت تشکیل شد.

مسیرهای گردشگری به مناطق عرصه و حریم بیابان لوت آنالیز شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای کانادا 2021 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، زهرا رضایی ملکوتی صبح امروز در نخستین جلسه کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و فعالان طبیعت گردی خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزایش تورهای آفرود و تعدد گردشگران داخلی و خارجی به منطقه عرصه و حریم بیابان لوت و احتیاج به انجام اقدامات مدیریتی و حفاظتی جهت ساماندهی جهتهای مورد احتیاج گردشگران این جلسه برگزار گردید.

سرپرست پایگاه جهانی بیابان لوت گفت: در این نشست آنالیز های اولیه در مورد رتبه بندی چند جهت اصلی و فرعی و تقسیم بندی آنها برای تورهای علمی و یا سایر تورها مورد بحث و گفت وگو نهاده شد.

رضایی ملکوتی توضیح داد: در نشست های آینده نتیجه نهایی جهت تصویب و ابلاغ به تمامی دستگاه های اجرایی به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 85

به "مسیرهای گردشگری به مناطق عرصه و حریم بیابان لوت آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای گردشگری به مناطق عرصه و حریم بیابان لوت آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید