تور فرانسه: معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری دیژون فرانسه

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری دیژون فرانسه برای شما نگارش شده است.

تور فرانسه: معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری دیژون فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

کاخ دوک ها دیژون

یکی از جاذبه های دیدنی در این شهر کاخ دوک ها است. این کاخ در یکی از مراکز تاریخی شهر واقع شده که از سوی بازدیدکنندگان به شدت مورد توجه قرار می گیرد. این کاخ در قرن 17 از طریق یک معمار ورسای بازسازی شد. در این بنا می توانید نمونه بارزی از معماری نئوکلاسیک را مشاهده نمایید. این کاخ و موزه آن می تواند نمونه ای مجذوب کننده از معماری های آن دوران باشد. موزه های هنری و نمایشگاه ها از مجذوب کنندهیت های این کاخ محسوب می شوند.

منطقه تاریخی دیژون

در این مجموعه هنری می توانید جمعی از آثار ارزشمند را مشاهده نمایید. شاهکارهای هنری که متلق به دوران رنسانسی ایتالیا، روئوس، تاتیان می باشد، در این بنا نگهداری می گردد. هر یک از این مجموعه اثار هنری ارزش خاص و ویژه خود را دارند. همانطور که بیان شد، این بنا دارای بخش های مختلفی است. موزه ها که شامل موزه های هنری هستند و اتاق های نگهبانی، سالن پذیرش و … از بخشهای مختلف در این بنا می باشند.

کلیسای نوتردام دیژون

از دیگر دیدنی های دیژون میتوان به این کلیسا اشاره نمود. این کلیسا در سال 1230 ساخته شده است. بر بالای این بنا برج ساعت می بینید. برج ساعت در این کلیسا یکی از مهمترین نمادهای آن بشمار می آید. شنیده شدن صدای ناقوس بخشی از مجذوب کنندهیت های این کلیسا برای تماشاچی ها می باشد. در این عبادتگاه نمادهای دیگری همانند جغد وجود دارد. هر یک از این نمادها روایتگر چیزی هستند.

باغ گیاه شناسی دیژون

این باغ از جاذبه های طبیعی با چشم اندازهای ویژه در این شهر است. این باغ در یکی از منطقه ها مدرن شهر واقع شده است. این باغ دارای زیبایی های زیادی برای گردشگران می باشد. زمین های این باغ بسیار وسیع است. آرامشی که در این باغ وجود دارد، شما را غرق خود می نماید. در این مجموعه می توانید 3500 گونه گیاهی را مشاهده کنید.

صومعه چامپول دیژون

این صومعه در یکی از مراکز تاریخی قرار گرفته است، و در قرن 19 به یک بیمارستان تبدیل شده است. این صومعه در سال 1383 از طریق فردی با نام دوک فیلیپ تاسیس شده است. این بنا دارای ستون های تزئینی زیبایی است.

منبع: همگردی
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1438

به "تور فرانسه: معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری دیژون فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری دیژون فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید