معرفی سواحل رویایی سریلانکا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در بین کشورهای جنوب شرقی آسیا، سواحل کشور سریلانکا محبوبیت بسیار زیادی در بین جهانگرد ها و گردشگران دارد. علت این محبوبیت به چندین دلیل است. در وهله اول مردم این کشور زیبا و خاص، فرهنگ و آداب و رسوم خود را به بهترین شکل ممکن حفظ نموده و کمتر دچار مدرنیته شده اند.

معرفی سواحل رویایی سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

همین موضوع باعث شده تا کشور سریلانکا در بین گردشگر ها، به خصوص گردشگران اروپایی و آمریکایی محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده و افرادی که قصد دارند تا بیشتر با فرهنگ موجود در جنوب شرقی آسیا آشنا شوند، معمولا از بین کشورها موجود به سراغ سریلانکا آمده و از این کشور زیبا و خاص بازدید می نمایند.

نکته دیگری که در رابطه با کشور سریلانکا باید بدانید این است که به خاطر جزیره بودن این کشور، شما می توانید در اقصی نقاط آن سواحل خاص، درجه یک و شگفت انگیزی را مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به سواحل کشور سریلانکا انداخته و در رابطه با این سواحل توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

برای رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

سواحل سریلانکا | ساحل نگومبو

یکی از زیباترین سواحل کشور سریلانکا، ساحل نگومبو است که در شهر کلمبو واقع شده و در نزدیکی فرودگاه این شهر نیز واقع شده است.

شما می توانید پس از رسیدن به شهر کلمبو به سرعت به این ساحل کوچک اما زیبا و خاص دسترسی پیدا کنید. مهم ترین ویژگی ساحل نگومبو که باعث محبوبیت و شهرت آن شده، خلوت بودن آن است. همین موضوع باعث می گردد تا اگر قصد دارید لحظات آرامش بخشی در کشور سریلانکا و شهر کلمبو را تجربه کنید، بتوانید به سراغ این مجموعه آمده و از این ساحل زیبا و شگفت انگیز بازدید کنید.

از مهم ترین ویژگی های ساحل نگومبو می توان به دسترسی آسان به آن، ویو عالی، امکان تماشای نهنگ و مرغان دریایی، فضای آرامش بخش برای استراحت کردن و همچنین امکان ماهی گیری اشاره نمود. همین ویژگی ها در کنار هم باعث شده تا این ساحل به عنوان یکی از سواحل محبوب و مشهور کشور سریلانکا شناخته گردد.

ساحل میریسا

ساحل میریسا جز سواحل جنوبی کشور سریلانکا به حساب می آید و اگر قصد دارید تا به این ساحل زیبا و خاص دسترسی پیدا کنید، باید از میان درختان نارگیل عبور نموده تا به این ساحل شگفت انگیز دسترسی پیدا کنید.

این ساحل آب تمیز، موج های زیبا، امکانات رفاهی فوق العاده و جذاب بسیار زیادی داشته و همین موضوع باعث شده تا ساحل میریسا نه تنها در سریلانکا بلکه در سراسر جهان به عنوان یکی از زیباترین و خاص ترین سواحل شناخته گردد.

از مهم ترین ویژگی های این ساحل می توان به امکان قایق سواری، امکان مشاهد دلفین ها و نهنگ ها در آن، امکان ماهیگیری، فضایی برای ماساژ و… اشاره نمود. همچنین در ماه دسامبر شما می توانید لاک پشت های دریایی که برای تخم گذاری به این ساحل زیبا و خاص می آیند را مشاهده نموده و فرایند تخم گذاری این جانوران را از نزدیک ببینید. همین موضوع باعث شد تا در ماه دسامبر این ساحل بسیار شلوغ شده و افراد بسیار زیادی از سراسر نقاط جهان برای تماشا تخم گذاری لاک پشت های دریایی به ساحل میریسا بیایند.

ساحل بنتوتا

یکی دیگر از شگفت انگیز ترین و خاص ترین سواحل کشور سریلانکا، ساحل بنتوتا است. مهم ترین عاملی که باعث شده تا این ساحل محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند، فاصله کم آن تا محیط های سرسبز و جنگل های خاص منطقه است.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حد فاصل بین ساحل و جنگل های سرسبز منطقه، شاهد به وجود آمدن هتل ها و ریزورت های جذاب و خاصی هستیم و همین موضوع باعث شده تا همه افرادی که قصد دارند یک سفر شگفت انگیز به شهرهای ساحلی سریلانکا داشته باشند، از بین سواحل موجود در این کشور به سراغ بنتوتا رفته و در هتل ها و ریزورت های این منطقه اقامت نمایند.

وجود ویژگی های مهم و جذاب بسیار زیاد باعث شهرت این ساحل شده است که از مهم ترین آن ها می توان به فضای لاکچری، امکان اسکی سواری و تجربه کایاک، همچنین امکان بازدید از نهنگ ها در این منطقه و… اشاره نمود.

سواحل سریلانکا | ساحل هیکادوآ

اگر دوست داری تا در کشور سریلانکا و در سواحل این کشور، تفریحات مختلفی را تجربه کنید. پیشنهاد ما این است که مستقیماً به سراغ ساحل هیکادوآ بیایید، چرا که در این منطقه شاهد انواع تفریحات گوناگون بوده و شما می توانید در نزدیکی آن کلوپ شبانه، هتل های خاص و جذاب، فضاهای مختلف و متنوع برای تفریح و… را مشاهده کنید.

همین موضوع است که باعث شد تا افرادی که قصد تفریح و سرگرم شدن را دارند، به سراغ ساحل هیکادوآ بیایند. اگر بخواهیم نگاهی به مهم ترین ویژگی های این مجموعه بیاندازیم، می توان گفت که ساحل هیکادوآ محلی مناسب برای انجام تفریحات مختلف بوده و همچنین شما می توانید در بازار محلی این منطقه بهترین سوغاتی ها و یادگاری ها را خریداری کنید. یکی از بخش های جذاب این ساحل داشتن فضایی برای تماشای لاک پشت های دریایی است که به علاقه مندان به محیط زیست و حیات وحش پیشنهاد می کنیم تا حتماً از این بخش بازدید نمایند.

ساحل آناواتونا

به همان میزانی که جهانی روی آب جذاب، خاص، شگفت انگیز و منحصر به فرد است. جهانی زیر آب نیز شگفتی های بسیار زیادی داشته و برای انسان ها همچنان ناشناخته است.

همین موضوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی علاقه مند به غواصی شده و از این طریق کوشش نمایند تا جهانی زیر آب را ببینند. اگر دوست دارید تا در کشور سریلانکا غواصی را تجربه کنید، می توانید به سراغ ساحل آناواتونا بیایید، چرا که این ساحل به آب آرام و زلال خود شهرت دارد و این مسئله باعث شده تا فضای بسیار خوبی برای غواصی و بازدید از جهانی زیر آب در این منطقه به وجود بیاید.

همچنین این ساحل شن های طلایی زیبا و فوق العاده ای داشته که مناسب برای آفتاب دریافت است. نکته دیگری که باید بدانید این است که این ساحل در ماه دسامبر میزبان لاک پشت های دریایی است که برای تخم گذاری از دریا وارد این ساحل شده و پس از تخم گذاری دوباره به دریا باز می گردند و در نتیجه شما می توانید در ماه دسامبر این فرآیند را مشاهده نموده و لاک پشت های دریایی زیبا را از نزدیک ببینید.

تمامی این ویژگی ها در کنار هم باعث شده تا ساحل آناواتونا نیز به عنوان یکی از سواحل معروف کشور سریلانکا شناخته گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1051

به "معرفی سواحل رویایی سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سواحل رویایی سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید