مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای فیسبوک و سرخک تا تشخیص جرائم مالی به وسیله هوش مصنوعی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای فیسبوک و سرخک تا تشخیص جرائم مالی به وسیله هوش مصنوعی

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سال 2018، نخستین بار طی دوران ریاست دارا خسروشاهی است که رشد اوبر کاهش یافته است. این کاهش رشد به معنای عدم درامد اوبر نیست اما به نظر می رسد رشد اوبر نسبت به سال 2017 کمتر است. اما آیا این به معنای شکست خسروشاهی است یا دورخیز او برای موفقیت های آینده؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک با ویروس سرخک مشکل پیدا نموده است. البته نه کارکنان و نه مدیر فیسبوک؛ مارک زاکربرگ دچار سرخک نشده اند، اما تبلیغات ضد واکسیناسیون سرخک که به شدت در فیسبوک رواج پیدا نموده، باعث شده فیسبوک با سازمانهای بهداشتی مشکل پیدا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خبرهای تازه از شرکت اپل حکایت از آن دارند که شرکت اپل برای نجات بازار فروش خود، یک سیستم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها هوش مصنوعی در هر حوزه ای حضور دارد و به نظر می رسد این بار نوبت به هنر و نقاشی رسیده که شاهد حضور روبات هنرمند باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پیروزی های اخیر هوش مصنوعی در حوزه بازی های دیجیتال برای بازیکنان حرفه ای می تواند شرکت های مهمی مثل آلفابت، گوگل و... را متقاعد سازد که صدها میلیون دلار در سال را صرف بازی های دیجیتال نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فوربس نوشت: هوش مصنوعی تقریبا در همه صنایع و در سطوح مختلف زندگی شخصی و اجتماعی ما نفوذ نموده است. اما بیشتر اوقات انتظار داریم که هوش مصنوعی صرفا در حوزه فعالیت هایی فانتزی نقش داشته باشد. با این وجود جالب است بدانید که هوش مصنوعی در حوزه های تشخیص جرم و تخلفات مختلف نیز نقش دارد. در این مقاله به موضوع استفاده از هوش مصنوعی به وسیله شرکت خدمات حسابرسی کالیفرنیا می پردازیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1566

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای فیسبوک و سرخک تا تشخیص جرائم مالی به وسیله هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای فیسبوک و سرخک تا تشخیص جرائم مالی به وسیله هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید