مکان هایی برای تماشا حیوانات شگفت انگیز و عالمی از شگفتی ها

به گزارش بی نهایت اس ام اس، آیا عاشق حیوانات نادر هستید؟ اینجا جایی است که می توانید بعضی از جالبترین آن ها در زمین را پیدا کنید. در مقاله مکان هایی برای تماشا حیوانات شگفت انگیز هر چه بیشتر با مکان هایی برای تماشا حیوانات کمیاب آشنا خواهیم شد.

مکان هایی برای تماشا حیوانات شگفت انگیز و عالمی از شگفتی ها

فوک های لئوپارد در قطب جنوب

چطور یکی از آن ها را در بین حیوانات نادر ببینیم ؟ امن ترین روش تماشا آن ها از یک Zodiac است. اگرچه بعضی شرکت ها مانند سفرهای تفریحی اوشن واید، تور غواصی را پیشنهاد می نمایند. برای یازده شب به ازای هر نفر از 7950 دلار به بالا هزینه دارد. آیا می دانستید که این شکارچیان فوق العاده 840 پوندی تنها فک های شناخته شده ای هستند که حیوانات خون گرم از جمله پنگوئن ها و گاهی اوقات دیگر فک ها را می خورند.

تنبل های آمازون

چطور یکی از آن ها را ببینیم ؟ با تورهای آبی و گردش های دریایی پارک ملی پاکایا سامیریای پرو فقط به وسیله آب قابل دسترسی هستند. برای سه شب به ازای هر نفر از 3645 دلار به بالا هزینه دارد. آیا می دانستید که آن ها به مدت یک ماه یا بیشتر تنها یک وعده غذا را هضم می نمایند زیرا این موجودات در بین حیوانات نادر و پستانداران، مصرف نماینده فقط 110 کالری در روز هستند.

اورانگوتان ها در بورنئو

پاندو سفرهای کوتاهی به وسیله رودخانه کاپوآس را پیشنهاد می دهد که شامل توقف در یک پناهگاه اورنگوتان در سینتاژتاست. 2326 دلار به بالا برای هر نفر به ازای هفت شب هزینه دارد. آیا می دانستید که این گونه از میمون ها که در معرض انقراض قرار دارند تنها بوزینه بزرگ در آسیا و تنها حیوان در دنیا هستند که عمدتاً در میان درختان زندگی می نمایند.

نهنگ های دریای شمال (ناروال) در قطب شمال

چطور یکی از آن ها را ببینیم؟ طبق گزارش مسافران سفرهای تفریحی لیندبلاد، ناوال ها از جزیره بافین دیده می شوند. به ازای هر نفر برای 23 شب از 23100 دلار به بالا هزینه دارد. آیا می دانید که این شاخ دندانی است که می تواند تا 10 فوت رشد کند.

لاکپشت های آب شیرین در جزایر گالاپاگوس

چطور یکی از آن ها را ببینیم؟ اینکا مرتباً سفر دریایی دارد و در این سفرها یکی از دانش آموخته گان ایستگاه تحقیقاتی چارلز داروین، دانشمند علوم طبیعی لیندا کایوت را با خود می آورد. 11 شب از 8395 دلار به بالا به ازای هر نفر هزینه دارد. آیا می دانستید که محققان در حال تحقیق در خصوص لاک پشت های بزرگ هیبرید جزیره پینتا و لاک پشت گالاپاگوس هستند تا سعی نمایند دو گونه منقرض شده را احیا نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1577

به "مکان هایی برای تماشا حیوانات شگفت انگیز و عالمی از شگفتی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی برای تماشا حیوانات شگفت انگیز و عالمی از شگفتی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید