نساجی 1 ، فجرسپاسی 0؛ سه امتیاز خانگی برای شاگردان الهامی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرگزاری خبرنگاران- نساجی در استادیوم شهدای ساری میزبان فجرسپاسی تازه بازگشته به لیگ برتر بود که این بازی با تک گل عبدالکریم اسلامی در نیمه اول، به سود نساجی به خاتمه رسید.

نساجی 1 ، فجرسپاسی 0؛ سه امتیاز خانگی برای شاگردان الهامی

به گزارش خبرنگاران، لیگ بیست و یکم فوتبال باشگاهی ایران با بازی نساجی - فجرسپاسی آن هم در استادیوم شهدای ساری شروع شد. وطنی قائمشهر به علت تعمیرات و تعویض چمن هنوز در دسترس نساجی نیست و تیم شهر خسته در هفته اول کیلومترها دورتر از شهر خود میزبان فجرسپاسی تازه برگشته به لیگ برتر بود. فجرسپاسی هم با وجود سالها دوری از لیگ برتر، در اولین هفته نمایش قابل قبولی داشت و حتی می توانست به گل هم برسد اما در یکی دو صحنه بازیکنان این تیم قدر موقعیت را نداستند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری (تعویض دقیقه 89 با شاهین طاهرخانی)، ایوب کلانتری (تعویض دقیقه 90 سجاد قلی بیگی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، محمد قربانی، مسعود شجاعی (تعویض دقیقه 90 با محمدجواد مولا)، اکبر صادقی، حسین زامهران (تعویض دقیقه 67 با سعید غلامعلی بیگی)، عبدالکریم اسلامی (تعویض دقیقه 77 با علی آل کثیر)

سرمربی نساجی: ساکت الهامی

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، امید منصوری (تعویض دقیقه 75 با سجاد عبدوئی)، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی (تعویض دقیقه 75 با علی نبی زاده)، احمد زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقابابایی (تعویض دقیقه 46 با اتابک زارعی)، فرزان دانا (تعویض دقیقه 62 با محمد کاظمی)

سرمربی فجرسپاسی: علی اصغر کلانتری

دو تیم نساجی و فجرسپاسی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با یک گل به سود نساجی به انتها رسید. در این ملاقات که دو تیم ملاقات پایاپایی، فیزیکی و کم موقعیتی را برگزار کردند، عبدالکریم اسلامی زننده نخستین گل لیگ بیست و یکم توانست 3 امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کند. در دقیقه 23 این مسابقه، حرکت انفرادی و زیبای مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه، با خطای حمید نعمتی کاپیتان فجری ها همراه شد. خود شجاعی و ایوب کلانتری پشت این توپ ایستادند که در نهایت کلانتری با شلیکی محکم و سهمگین ضربه اش را به سمت دروازه میهمان روانه کرد.

ایمان صادقی گلر فجری ها روی توپ اثر گذاشت اما به علت شدت این ضربه، او نتوانست توپ را یک ضرب مهار کند و توپ در ریباند مقابل عبدالکریم اسلامی نهاده شد و این بازیکن نیز قدر موقعیت ایجاد شده را دانست و توپ را به طاق دروازه فجری ها چسباند. در ادامه نیز نساجی و فجر سپاسی فرصت های نصف و نیمه ای برای گلزنی داشتند اما هیچ کدام از دو تیم موقعیت 100 درصد گلزنی را به روی دروازه تیم مقابل خلق نکردند تا بازی با همین یک گل به سود نساجی به انتها برسد و شاگردان ساکت الهامی 3 امتیاز مهم را در گام نخست دشت نمایند.

توضیح گل:

نساجی یک - فجر سپاسی صفر (دقیقه 23: عبدالکریم اسلامی): خطایی پشت محوطه جریمه و پس از خطا به روی شجاعی برای نساجی به دست آمد. ایوب کلانتری بازیکن نساجی پشت این توپ نهاده شد و با شلیکی محکم، دروازه میهمان را تهدید کرد که دفع ایمان صادقی ناقص بود و در ریباند، عبدالکریم اسلامی توپ را به تور دروازه فجر چسابند و زننده نخستین گل لیگ بیست و یکم لقب گرفت.

لحظات حساس:

دقیقه 20: ارسال مسعود شجاعی به روی دروازه با ضربه سر بازیکنان نساجی همراه شد که ایمان صادقی گلر فجر آن را مهار کرد که البته پیش از آن، داور مسابقه خطای بازیکنان نساجی را بیان کرد.

دقیقه 26: یک کرنر برای فجرسپاسی به دست آمد که ارسال بازیکن این تیم مستقیم به سمت دروازه رفت که حقیقی آن را دور کرد.

دقیقه 46: روی اشتباه بازیکنان فجر پشت محوطه جریمه خودی، اکبر صادقی صاحب توپ بادآورده شد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 54: پاس پشت مدافعان از فرزان دانا به میلاد احمدی رسید که شوت روی پای این بازیکن در گوشه محوطه جریمه و از زاویه ای بسته را علیرضا حقیقی به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 60: فجرسپاسی به وسیله حمید نعمتی صاحب یک موقعیت خوب شد که دو شوت پیاپی او را مدافعین نساجی برگشت دادند تا همچنان حساب کار یک بر صفر باشد.

دقیقه 76: عبدالکریم اسلامی روی یک پاس تو در مناسب در موقعیت خوبی نهاده شد و این فرصت را داشت تا دبل کند اما شوت او به مدافع فجر برخورد کرد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1250

به "نساجی 1 ، فجرسپاسی 0؛ سه امتیاز خانگی برای شاگردان الهامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی 1 ، فجرسپاسی 0؛ سه امتیاز خانگی برای شاگردان الهامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید