تابش: همین الان حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم!، دروغ می گویند!

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مسئله ای برای بازی با پرسپولیس نداریم و همین الان هم حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم.

تابش: همین الان حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم!، دروغ می گویند!

به گزارش خبرنگاران، مسعود تابش پس از لغو ملاقات تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس گفت: کوشش زیادی کردیم که این بازی حساس به تعویق بیفتد. با کوششی که کردیم و جلساتی که در استانداری کردیم، می خواستیم بازی به تعویق بیفتد، اما معین شد بازی باید حتماً برگزار گردد و بدون تماشاگر.

وی با تأکید دوباره بر اینکه گفته شد این مسابقه باید به خاطر منافع ملی برگزار گردد، توضیح داد: سلامتی طرفداران خیلی مهم است. ما هم گفتیم بازی به تعویق بیفتد که با آن موافقت نشد. چون ممکن است میزبانی تیم های ایرانی لیگ قهرمانان آسیا و نیز تیم ملی ایران در مقدماتی جام دنیای به خطر بیفتد. چون عربستان به دنبال حاشیه سازی است و AFC منتظر است از این فرصت استفاده کند که ما هم به ناچار پذیرفتیم.

وقتی پای منافع ملی در میان بود، حضور در ملاقات مقابل پرسپولیس را پذیرفتیم. مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن بیان این جمله گفت: به خاطر ازدحام طرفداران، معطل شدیم و دیر به استادیوم نقش دنیا رسیدیم. بازیکنان در راهرو، خودشان را گرم کردند و به ناظر مسابقه گفتیم آماده حضور در زمین هستیم. گفتیم اگر داور سوت بزند، ما هم وارد زمین می شویم.

تابش در این باره که عدم حضور تیم سپاهان در زمین، این شائبه را ایجاد کرد که زردپوشان به دنبال این هستند که بازی نکنند، گفت: کاری به شائبه ها نداریم و آماده بازی بودیم. دوستان می گویند عضوی از تدارکات سپاهان روی نیمکت نیست، پس تیم نمی خواست بازی کند. این درست نیست و ما می خواستیم به میدان برویم. فینال جام حذفی، چهار ساعت به تأخیر افتاد که باعث و بانی آن، طرفداران پرسپولیس بودند. چون کل استادیوم را اشغال کردند و جایی برای طرفداران داماش نبود. بعد فدراسیون فوتبال بیان کرد زمان بدهید و بازی به دلیل ازدحام طرفداران، با تأخیر برگزار گردید.

وی گفت: بازیکنان ما حرکات کششی را انجام دادند و آماده شروع مسابقه بودند. آماده بازی بودیم و بازیکنان هم قسم شدند که وارد زمین شوند. اینکه می گویند سپاهان نمی خواست بازی کند، دروغ است. چون بارها به ناظر مسابقه، اعلام امادگی کردیم و اگر اعضای تیم پرسپولیس برگردند، همین الان هم آماده ایم بازی کنیم!

ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس لغو شد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 212

به "تابش: همین الان حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم!، دروغ می گویند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: همین الان حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم!، دروغ می گویند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید