هرکس می تواند چوب را از لای چرخ استقلال و پرسپولیس در بیاورد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در سرانجام جلسه حرفه ای سازی باشگاه ها در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم. این برای اولین بار است که با ایجاد همدلی بالا در نشستی خوب مشکل استقلال و پرسپولیس اینچنین با سرعت حل گردد. با تصمیمات خوبی که در کمیته حرفه ای سازی گرفته شد و با کار شبانه روزی که متخصصی انجام دادند، خوشبختانه این مشکل حل شد.

هرکس می تواند چوب را از لای چرخ استقلال و پرسپولیس در بیاورد

وی اضافه نمود: این جای خوشبختی است که امروز به جای دعوا، با تبادل نظر مشکل بزرگی حل شد و امیدوارم این موضوع تبدیل به بدعتی در فوتبال ایران گردد.

مدیرعامل استقلال تاکید نمود: استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و آسیایی هستند. کمیته های بدوی و استیناف زحمت زیادی کشیدند و آقای سهیل مهدی هم به صورت ویژه زحمات شبانه روزی برای حل مشکل کشید تا با تفاهمی که ایجاد شده حتی قبل از 3 ماهی که قبلاً اعلام شده بود این مشکل مرتفع گردد.

آجورلو توضیح داد: امروز هر فردی بتواند چوبی از لای چرخ این دو باشگاه بزرگ که دل خوشی جامعه فوتبال است بردارد، به کشورش یاری نموده است. باید گره ها را با دست باز کرد نه اینکه آنها را محکم تر کرد. امیدوارم این آخرین باری باشد که اینچنین با ضرب العجل و در روزهای پایانی به فکر حل مشکل حرفه ای سازی هستیم. چون این مسائل باید در طول سال و به تدریج مرتفع شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1324

به "هرکس می تواند چوب را از لای چرخ استقلال و پرسپولیس در بیاورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرکس می تواند چوب را از لای چرخ استقلال و پرسپولیس در بیاورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید