هم افزایی میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی ایلام در راه اندازی خانه خلاق و نوآوری

به گزارش بی نهایت اس ام اس، میراث فرهنگی استان و جهاد دانشگاهی ایلام در زمینه ایجاد خانه خلاق و نوآوری با هم هم افزایی می نمایند.

هم افزایی میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی ایلام در راه اندازی خانه خلاق و نوآوری

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، عبدالمالک شنبه زاده ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در ملاقات رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام که به منظور هم افزایی برای راه اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام برگزار گردید، اظهار کرد: جهاددانشگاهی دارای ظرفیت های عظیمی برای انجام کارهای مشترک برای توسعه استان است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی تا به امروز با برگزاری استارتاپ در زمینه صنایع دستی یاری فراوانی نموده است، توضیح داد: این نهاد در زمینه رونق گردشگری نیز با فعالیت های اثربخش منشاء خدمات فراوانی بوده است.

سیدغلامرضا حسینی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی ایلام برای راه اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام، اظهار کرد: هدف اصلی راه اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام بسترسازی توسعه کسب و کارهای نو و فراهم کردن زمینه های توسعه کاربرد و تجاری سازی محصولات نوآورانه است.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این خانه در استان زمینه به ثمر نشستن ایده های جوانان خلاق فراهم گردد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1465

به "هم افزایی میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی ایلام در راه اندازی خانه خلاق و نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم افزایی میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی ایلام در راه اندازی خانه خلاق و نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید