هیاهو در فوتبال؛ سکوت در دیگر رشته های ورزشی!، سلامتی کدام ورزشکار اولویت دارد؟!

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در حالی که این روزها هیاهو در فوتبال ایران برای برگزاری رقابت های لیگ به پا شده و از بازیکنان تست کرونا گرفته می گردد؛ بعضی ورزشکاران سایر رشته های ورزشی در سکوت و بدون تست کرونا کار خود را شروع نموده اند.

هیاهو در فوتبال؛ سکوت در دیگر رشته های ورزشی!، سلامتی کدام ورزشکار اولویت دارد؟!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، پس از اینکه ستاد مبارزه با کرونا اجازه از سرگیری تمرینات در بعضی از رشته های ورزشی و به خصوص فوتبال داده شد هیاهوی عجیبی در ورزش ایران به پا شد. بعضی باشگاه ها که مخالف برگزاری رقابت های لیگ برتر بودند آغاز به انتقاد کردند و حتی کار به جایی رسید که چهار باشگاه بخش خصوصی به وزارت ورزش و جوانان نامه نوشتند تا جلوی برگزاری رقابت های لیگ برتر را بگیرند و حتی به صراحت هم اعلام کردند در صورت عدم رسیدگی به درخواست آن ها به فیفا این نامه را می نویسند تا رقابت های لیگ برتر برگزار نگردد.

هر چند که وزارت ورزش و جوانان هم بارها اعلام نموده که مسئولیت برگزاری رقابت های لیگ برتر برعهده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است و آن ها تصمیم گیرنده هستند. فدراسیون هم تا به امروز هیچ واکنشی نشان نداده و این روزها بعضی از تیم ها تمرینات خود را از سر گرفتند تا در زمان برگزاری رقابت های لیگ که 22 خردادماه است آمادگی کامل داشته باشند.

موضوع قابل توجه فعالیت دیگر رشته های ورزشی است؛ ستاد مبارزه با کرونا همچنان با فعالیت بعضی رشته های ورزشی از جمله کشتی، ورزش های رزمی و ... مخالفت نموده است اما در مقابل بعضی رشته های انفرادی مثل دوومیدانی ورزشکاران تمرینات را از سر گرفته اند اما موضوع قابل توجه این است که از هیچ کدام از ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی تست کرونا گرفته نشده است و این هیاهو تنها در رشته فوتبال است. در حال حاضر با مجوز ستاد مبارزه با کرونا فعالیت رشته دوومیدانی آغازشده و بعضی ورزشکاران این رشته و از جمله حسن تفتیان راهی باشگاه انقلاب شدند تا تمرینات را از سر بگیرند اما نکته جالب این است که از تفتیان هیچ تستی گرفته نشد! این در حالی است که این ورزشکار کشورمان در لیست کاروان المپیک واقع شده است و سال گذشته توانست سهمیه جواز در المپیک توکیو را در دوی 100 متر از آن خود کند.

بدون شک مبتلا شدن ورزشکاران یا ناقل بودن آن ها به ویروس کرونا به هیچ عنوان خوشایند نیست اما اینکه ورزش ایران تنها به اهالی فوتبال اختصاص داده گردد و از آن ها تست گرفته گردد هم موضوع خوشایندی نیست به هرحال تمامی ورزشکاران و به خصوص المپیکی ها در سال منتهی به المپیک قرار دارند و سلامت آن ها برای ورزش ایران باید در اولویت باشد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 427

به "هیاهو در فوتبال؛ سکوت در دیگر رشته های ورزشی!، سلامتی کدام ورزشکار اولویت دارد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیاهو در فوتبال؛ سکوت در دیگر رشته های ورزشی!، سلامتی کدام ورزشکار اولویت دارد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید