پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره قهرمان این فصل اروپا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه اخیر خود از بایرن مونیخ به عنوان مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل یاد کرد.

پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره قهرمان این فصل اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که توانست فصل گذشته با غلبه بر تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان عنوان قهرمانی را برای قرمزهای آنفیلد به دست بیاورد معتقد است که بایرن مونیخ بخت نخست بالا بردن جام در این فصل از رقابتهاست. کلوپ که شاگردانش در مرحله یک هشتم شکستی تلخ برابر اتلتیکو مادرید را تجربه کردند تا از دور رقابتها حذف شوند در مصاحبه ای با اسکای آلمان گفت: بایرن مونیخ شانس زیادی برای قهرمانی دارد. در حال حاضر که همه چیز به نفع آنها به نظر می رسد البته شرط لازم و کافی این است که شرایط همینطور باقی بماند.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: تیمی که به فینال می رود باید یازده نفری که به میدان می فرستد بهترین بازیکنانش باشند. تیم هایی که در سال های اخیر قهرمان چمپیونزلیگ شده اند به هر حال چنین امکانی را داشته اند. من به همین دلیل معتقدم بایرن سال جاری بیشترین شانس را دارد. حتی همین حالا اگر یکی از بازیکنان شان مصدوم گردد زمان کافی برای بازگشت او به میدان قبل از آغاز دوباره مسابقات وجود دارد.

  • واکنش تند کلوپ به شایعات عجیب در خصوص قهرمانی لیورپول
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 435

به "پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره قهرمان این فصل اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره قهرمان این فصل اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید