کلاس های آموزشی دانشگاه رازی از 29 شهریور شروع می گردد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای اظهار داشت که کلاس های آموزشی این ترم در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 از 29 شهریورماه شروع می گردد.

کلاس های آموزشی دانشگاه رازی از 29 شهریور شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای اظهار داشت: پیرو تصمیمات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان انتخاب واحد دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه رازی در نیمسال اول 1400-1399 اعلام شد.

بر این اساس، انتخاب واحد دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی، 16 و 17 شهریور ماه و انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، 17 شهریور ماه صورت می گیرد.

همچنین، دانشجویان مقطع دکتری عمومی 17 شهریورماه می توانند انتخاب واحد انجام دهند. حذف و اضافه تمامی مقاطع نیز 22 شهریورماه صورت خواهد گرفت.

کلاس های آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه هم در این نیمسال از 29 شهریورماه برگزار می گردد. علاوه بر این، کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی و دروس عملیات درمانگاهی و کارورزی دکتری عمومی دامپزشکی به صورت حضوری برگزار می گردد و سایر موارد به صورت غیرحضوری و در سامانه آموزش مجازی برگزار خواهند شد. اجرای این تصمیم منوط به عدم ممانعت کمیته های مرجع و مرتبط با موضوع ویروس کرونا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 561

به "کلاس های آموزشی دانشگاه رازی از 29 شهریور شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشگاه رازی از 29 شهریور شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید