گزارش تصویری ، برگزاری یلدای فاطمی ویژه بچه های جنوب شهر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه16، ویژه برنامه شاد و مفرح یلدای فاطمی با حضور بچه ها و نوجوانان جنوب شهر تهران در محوطه و حیاط مرکز پویا شهر برگزار گردید.

گزارش تصویری ، برگزاری یلدای فاطمی ویژه بچه های جنوب شهر

خبرنگاران-رضا نیکنام : سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه16 از برپایی ویژه برنامه فرهنگی- باستانی یلدای فاطمی به مناسبت شب یلدا در مرکز پویا شهر اطلاع داد و گفت:با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و شب یلدا، خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه16 مراسم آیینی شب یلدا را با هدف افزایش حس همدلی و مهربانی با بچه ها محله های کم برخوردار برگزار کرد.

حسینی اضافه نمود: مرکز خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 با بهره گیری از مشارکت نیکوکاران کوشش کرد برنامه های متنوع و جالبی را برای بچه ها آماده و مهیا کند از اجرای نمایش شاد و موزیکال، برپایی سفره یلدایی، کارگاه آموزشی ویژه بچه ها، نمایش عروسکی، قصه گویی، حافظ خوانی، مسابقات ورزشی، فرهنگی و تفریح های بچه هاه تا اهدای هدیه و توزیع بسته های فرهنگی میان آنها.

در ویژه برنامه یلدای فاطمی که شهرداری منطقه16 در مرکز پویا شهر برای بچه ها و نوجوانان ترتیب داده بود، گروه های داوطلب و نیکوکاران حضور داشتند، مثلا پیرایشگران نیکوکار برای اصلاح رایگان موی سر بچه ها و نوجوانان آمده بودند.

لازم به ذکر است که در برپایی این ویژه برنامه، اداره ورزش شهرداری منطقه16، موسسه ستاک، شهرداران نواحی 6 گانه و مدیران محله ها با تدوین و برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های شاد، مهیج فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری همکاری کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1571

به "گزارش تصویری ، برگزاری یلدای فاطمی ویژه بچه های جنوب شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تصویری ، برگزاری یلدای فاطمی ویژه بچه های جنوب شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید