آیفون 12؛ بدون شارژر و سیم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، با توجه به این که بسیاری از افراد در حال حاضر شارژر های تلفن های قبلی، ساعت ها و سایر دستگاه ها را دارند، نیازی نیست که با قرار دادن این شارژر در درون جعبه، موجب افزایش تأثیر آن بر محیط زیست شویم.

آیفون 12؛ بدون شارژر و سیم

شرکت اپل اعلام نمود که ساعت اپل بدون شارژر به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا آیفون 12هم به همین صورت خواهد بود.

این شرکت به ارسال سیم و قطعه آهن ربایی کوچکی که هنگام شارژ پشت ساعت قرار می گیرد، ادامه خواهد داد. اما دیگر سری (پلاگ) شارژ کوچکی را که به پریز دیواری وصل می گردد و امکان می دهد که سیم یو اس بی برای شارژ به آن متصل گردد، نمی فروشد.

اپل گفت که این تصمیم به دلایل زیست محیطی اتحاذ شده است، و شرح داد که با توجه به این که بسیاری از افراد در حال حاضر شارژر های تلفن های قبلی، ساعت ها و سایر دستگاه ها را دارند، احتیاجی نیست که با قرار دادن این شارژر در درون جعبه، موجب افزایش تأثیر آن بر محیط زیست شویم.

لیزا جکسون، رئیس توسعه پایدار شرکت اپل، گفت که این تصمیم گرفته شده است، چراکه قضیه درمورد آنچه می سازیم نیست، بلکه درباره آن چیزی است که جدی نگرفته ایم. او گفت که این تغییر، معادل کم کردن 50 هزار اتومبیل از جاده هاست.

حذف کردن این شارژر باعث کم شدن هزینه های فراوری این ساعت می گردد و علاوه بر آن، به کاهش اندازه جعبه مورد احتیاج برای ارسال آن یاری می نماید.

شایعاتی در این مورد که اپل چنین روشی را برای آیفون 12 آینده هم اعمال خواهد نمود، به تازگی گسترش یافته است. تصمیم برای حذف شارژر از ساعت اپل نشان می دهد که تمام آن شایعات درست بودند و تصمیم های مشابهی درباره حذف شارژر در خصوص آیفون هم اعمال خواهد شد.

اپل از آداپتور برق 18 واتی اش به قیمت 29پوند در فروشگاهش خبر می دهد.

علاوه بر این که این محصولات بدون شارژر عرضه می شوند، شایعات حاکی از آن است که آیفون 12 (یا چهار گوشی جدید با این نام) طراحی کاملا جدید دارد و به حسگر های لیدار (دورسنجی و تشخیص نور) برای نقشه برداری از محیط های سه بعدی مجهزاست و از سایر پیشرفت ها نیز برخوردار خواهد بود.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 621

به "آیفون 12؛ بدون شارژر و سیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12؛ بدون شارژر و سیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید