بازسازی آپارتمان: احیا و بازسازی باغ همت در جلسه مشورتی فرماندار با شورای شهر همت آبادشهرستان فیروزه

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرگزاری خبرنگاران- جلسه احیا و بازسازی باغ همت در جلسه مشورتی فرماندار با شورای شهر همت آباد به ریاست فرماندار شهرستان فیروزه تشکیل گردیدو اهم امور زیربنایی و گردشگری شهر همت آباد مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

بازسازی آپارتمان: احیا و بازسازی باغ همت در جلسه مشورتی فرماندار با شورای شهر همت آبادشهرستان فیروزه

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،فرماندار شهرستان فیروزه اظهارکرد: شهر همت آباد از استعداد قوی برای تبدیل شدن به منطقه گردشگری برخوردار است که باید زیر ساخت های آن با تعامل سازنده بین دستگاهها ،شهرداری و اعضای شورای شهر همت آباد برنامه ریزی و مورد توجه قرار گیرد. مهدی باغیشنی ضمن بازدید از باغ همت بر لزوم بازسازی و احیای این باغ برای مقاصد گردشگری و عرضه صنایع دستی تاکید کرد و گفت : یکی از استعداد های شهر همت آباد موضوع توسعه ورزشهای بومی و محلی است که اسب سواری یکی از آنهاست و میتواند جامعه مخاطب خود را پیدا و جذب نماید .

فرماندار با اشاره به احداث شهرک دام در مجاورت شهر همت آباد توضیح داد: ضروری است شهرک دام با مشارکت مردم شهر همت آباد در آینده نه چندان دور احداث و قطعات آن به دامداران همان منطقه واگذار شود و باید تسهیلات ویژه برای متقاضیان این عرصه به وسیله دستگاههای متولی پیش بینی و فرایند احداث باسرعت بیشتری پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1430

به "بازسازی آپارتمان: احیا و بازسازی باغ همت در جلسه مشورتی فرماندار با شورای شهر همت آبادشهرستان فیروزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: احیا و بازسازی باغ همت در جلسه مشورتی فرماندار با شورای شهر همت آبادشهرستان فیروزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید