اعلام تعطیلی مجدد سینماهای چین

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بدنبال شیوع جهانی کرونا تعطیلی مجدد سینماهای چین صورت گرفت.

اعلام تعطیلی مجدد سینماهای چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چین دوباره همه سینماها را تعطیل کرد

مسئولان چینی که قصد داشتند به تدریج تمامی 70 هزار سالن سینمایی تعطیل شده را بازگشایی نمایند، از تصمیم خود عقب نشینی کردند و به سبب نگرانی از موج دوم شیوع ویروس کرونا در این کشور، 600 سالن سینمایی را که اخیرا چراغ سبز فعالیت مجدد را دریافت نموده بودند را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد. دستور به تعطیلی مجدد سینماهای چین در حالی صادر شده که روز پنجشنبه شهرداری شانگهای از دریافت مجوز شروع فعالیت 205 سالن در این شهر خبر داده بود و هفته گذشته نیز China Film Group که یک توزیع نماینده اصلی و مورد حمایت دولت است، طرحی را ارائه نموده بود که براساس آن سینماهای چین فیلم های پرفروش گذشته داخلی و هالیوودی از جمله سری فیلم های انتقام جویان را مجددا اکران کند تا از این طریق مخاطبان را وسوسه کند دوباره به سینما بیایند. طرح بازگشایی تدریجی 70 هزار سالن سینما در چین، امیدواری عظیمی در سطح بین المللی ایجاد نموده بود، چرا که در حال حاضر سینماها در اغلب نقاط دنیا از جمله آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن درهای خود را به روی مخاطبان بسته و تصمیم به تعطیلی مجدد سینماها در چین موجب ناامیدی سهامداران در کل صنعت سینما شد. براساس اعلام یکی مدیران سینماهای عظیم زنجیره ای در چین، تعطیلی مجدد سینماها یک هفته یا دو هفته نخواهد بود و براساس سیاست های دولت چین در مقابله با ویروس کرونا این بار احتیاط بیشتری درباره فعالیت مجدد سینماها به کار گرفته می گردد و دوره مجدد تعطیلی سینماها طولانی خواهد بود! طبق اعلام مسئولان بهداشتی چین، انتقال ویروس کرونا در داخل چین کنترل شده و تقریبا تمامی موردهای جدید ابتلا از خارج از کشور آمده است و به همین دلیل از روز پنجشنبه اغلب پروازهای ورودی به چین متوقف شده و ورود مسافران خارجی حتی با مجوز کار نیز ممنوع است. مسئولان چینی اعلام نموده اند این اقدامات را برای جلوگیری از موج دوم شیوع ویروس کرونا اتخاذ نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 308

به "اعلام تعطیلی مجدد سینماهای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تعطیلی مجدد سینماهای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید