امکان تازه گوگل مپ برای گشت و گذار راحت تر در شهرهای تازه

به گزارش بی نهایت اس ام اس، گوگل مپ امکان تازهی را اضافه نموده است که با استفاده از واقعیت افزوده، گشت و گذار در یک شهر تازه را برای مسافران راحت تر می نماید.

امکان تازه گوگل مپ برای گشت و گذار راحت تر در شهرهای تازه

گشت و گذار در یک شهر تازه با پای پیاده، روشی عالی برای آشنایی با جاذبه ها و تماشای های یک مکان تازه است؛ ولی معمولا سخت است که بدانید از کدام جهت باید بروید. در این مواقع گوگل مپ یاری بزرگی است؛ اما در بعضی موقعیت ها ممکن است استفاده از آن سخت باشد، مثلا ندانید که کدام جهت شما را زودتر به مقصد مورد نظر می رساند.

با وجود ویژگی تازهی که اخیرا معرفی شده است، یعنی قابلیت Live View، با استفاده از واقعیت افزوده، این اپلیکیشن دقیقا به شما نشان می دهد که از کدام جهت بروید و این کار را با استفاده از پیکان ها و علائم قرار گرفته در دنیای واقعی انجام می دهد.

نحوه کار این ویژگی تازه به این شکل است: مقصدی در اطراف خود که قصد بازدید از آن را دارید جست وجو می کنید یا با ضربه زدن روی نقشه، آن را مضخی می کنید. سپس دکمه آبی رنگ جهت یابی را می زنید که در پایین صفحه واقع شده است. اکنون باید جهتهای پیاده روی را از بالای صفحه انتخاب کنید. Live View را از انتهای صفحه انتخاب کنید و سپس این امکان تازه، شما را برای طی کردن جهت، هدایت می نماید.

این امکان تازه به وسیله Googles Local Guides و جامعه Pixel در چند ماه اخیر تست شده است و اکنون در دیوایس های اندروید و آی او اس که از ARCore و ARKit پشتیبانی می نمایند، قابل استفاده است.

بعلاوه می توانید از گوگل مپ برای تماشا همه پروازها و هتل هایی که در یک مکان رزرو نموده اید، بهره ببرید؛ به یاری ویژگی Your Match رستورانی پیدا کنید که مطابق با ذائقه و سلیقه شما باشد و حتی بدون بیرون آمدن از اپلیکیشن، رستورانی را رزرو کنید. اگر تنظیمات تاریخچه لوکیشن را روشن کنید، می توانید از ورژن به روز رسانی شده تایم لاین بهره ببرید تا همه مکان هایی که در یک شهر یا کشور بازدید نموده اید، ببینید. بعلاوه می توانید نکاتی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا محل های مورد علاقه خود را برای سفرهای بعدی، تعیین کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1473

به "امکان تازه گوگل مپ برای گشت و گذار راحت تر در شهرهای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تازه گوگل مپ برای گشت و گذار راحت تر در شهرهای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید