راهنمای سفر به تورنتو، اولین قدم در راستا کانادا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، شهر تورنتو مانند همتایان خود، شیکاگو یا نیویورک، عظیم، سرزنده، چند فرهنگی و مورد استقبال گردشگران است. تورنتو عظیم ترین شهر کانادا و مرکز مالی کشور کاناداست. شهر تورنتو مرکز استان انتاریو است که در قسمت جنوبی استان انتاریو و شمال کالیفرنیا واقع شده است. شهر تورنتو جذابیت های مونترال و ونکوور را ندارد اما شهری باورنکردنی است. تورنتو شهری با میراث غنی و تنوع اقوام است که در نقاط مختلف شهر تورنتو پراکنده شده اند.

راهنمای سفر به تورنتو، اولین قدم در راستا کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سرعت زندگی در تورنتو بسیار بالا است و همه چیز در تکاپوی بسیار می گذرد. اقتصاد این شهر شرایط مناسبی دارد و همین باعث شده تا بیشترین تمرکز جمعیت در سرتاسر سرزمین وسیع کانادا، در همین نقطه شکل بگیرد. تورنتو یک ابرشهر واقعی است که چندین شهر کوچک و عظیم را زیر سایه کلانشهری اش دارد و در هریک از آنها یک یا چند فرهنگ بین المللی به صورت کاملا پویا حضور دارند.

تورنتو به معنای واقعی یک شهر بین المللی است و ساکنین مهاجر آن، بیش از نیمی از جمعیت شهر را در اختیار دارند. بعد از میامی در آمریکا، تورنتو دومین شهری است که بیشترین خارجی متولد شده در خارج از کشور را در خود جای داده است. همچنین از نظر تنوع حضور ملیت های مختلف، تورنتو رکورددار و رتبه اول در سرتاسر دنیا است. در این مقاله مجله خبرنگاران برای سفر به تورنتو بهتر آماده شوید. خواندن راهنمای سفر به مونترال را هم پیشنهاد می کنیم.

اگرچه تورنتو نسبت به سایر شهرهای کانادا هزینه بالاتری دارد. ولی سفر به تورنتو خالی از لطف نیست و برای کاهش هزینه ها می توانید فعالیت های رایگان و کم هزینه تجربه کنید.

چه زمانی مناسب برای سفر به تورنتو است؟

تورنتو چهار فصل مجزا دارد تابستان خنک، زمستان سرد و برفی، بهار گرم دوست داشتنی و پاییز رنگارنگ. جولای(تیر) گرم ترین ماه سال است که میانگین دمای آن 21 درجه سانتی گراد و سردترین ماه ژانویه (دی) است که میانگین دمای آن منفی سه درجه سانتی گراد است.

تابستان شلوغ ترین زمان برای گردشگری تورنتو است و در این فصل هزاران نفر قصد سفر به تورنتو را می نمایند. دما تابستان تورنتو مناسب است و انواع فستیوال ها در این فصل برگزار می شوند. اما با افزایش دما تعداد گردشگران افزایش می یابند. و ممکن است، اندکی با پیدا کردن محل اسکان مشکل پیدا کنید.

بهترین زمان برای بازدید از تورنتو به طور معمول در بهار (آوریل و مه) یا در طول پاییز (سپتامبر تا اوایل نوامبر) است. در این مواقع، به احتمال زیاد جمعیت کمتر، اقامت ارزان تر و بهترین هوا برای گشت و گذار پیدا خواهید کرد؛ زیرا هوای تورنتو در این ماه ها نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد.

جستجو و خرید بلیط هواپیما تورنتو در خبرنگاران

هزینه سفر به تورنتو

برای سفر به تورنتو با هواپیما باید هزینه زیادی در نظر بگیرید چون سفری طولانی مدت را در پیش خواهید داشت هزینه سفر به تورنتو با هواپیما از 11 میلیون تا 40 میلیون تومان متغییر است.

در سفر به تورنتو می توانید برای حمل و نقل درون شهری، متروها، اتوبوس ها و انواع تاکسی در دسترس شما هستند. معمولا هزینه آنها از 25/2 دلار کانادا (23 هزار تومان) آغاز می شوند. حمل و نقل عمومی برای عظیمسالان 25/3 (حدود 32 هزار تومان) و برای دانشجویان دو دلار کانادا (20 هزار تومان) است. هزینه بلیط برای یک روز کامل استفاده از سرویس حمل و نقل داخلی 12 دلار کانادا (118800 تومان)، برای یک هفته کامل 42 دلار کانادا (415800 تومان) است.

بخشی از هزینه سفر به کانادا در تورنتو مربوط به اقامت است. هتل های زیادی در تورنتو وجود دارند. از هتل های لوکس گرفته تا خوابگاه ها. در سفر به تورنتو، هزینه اقامت در خوابگاه از 25 دلار کانادا (247500 تومان) آغاز می گردد. اجاره اتاق های خصوصی از 45 دلار کانادا (445500 تومان) هزینه خواهد داشت البته باید حواستان باشد که در این شهر پر جمعیت، تعداد خوابگاه ها کم هستند و اگر تصمیم دارید در خوابگاه اقامت کنید از قبل به فکر رزو آن باشید. در تابستان ها می توانید از اردوگاه های خارج از شهر هم بهره ببرید که هزینه 20 تا 30 دلار کانادا (198000 تا 396000 تومان) دارند. اما این اردوگاه ها زمستان بسته هستند.

رزرو هتل کانادا در خبرنگاران

اگر در سفر به تورنتو قصد اقامت در هتل های مالی را دارید، هزینه آنها به طور متوسط 85 دلار کانادا (841500 تومان) برای هر شب است. البته هتل ها تا سه ستاره امکانات مناسبی ندارند. در فصل های که اوج گردشگری نیستند هزینه ها اندکی کاهش می یابند. اقامت گاه های مالی مانند Airbnb و HomeAway گزینه های مناسبی برای اقامت در سفر به تورنتو هستند. هتل های لوکس مثل هتل مریم تورنتو (https://maryamsuites.com/) هزینه های بالای هشت میلیون تومان برای هر شب دارند.

در سفر به تورنتو انواع و اقسام غذاها با رنج قیمتی گوناگون را می توانید در رستوران های مختلف امتحان کنید. در محله های ایتالیای کوچک، پونا، محله چینی ها، هندوستان کوچک و کره کوچک غذاهای چند فرهنگی پیدا می شوند. یکی از تجربه های جذاب در سفر به تورنتو، ناهار خوردن در رستوران گردان CN Tower است.

غذا در رستوران های مالی حدود 19 تا 24 دلار کانادا (188000 تا 237600 تومان) هزینه خواهد داشت. و برای رستوران های لاکچری باید حدود 32 دلار کانادا (316800 تومان) هزینه پرداخت کنید. هزینه وعده های غذایی ارزان قیمت در حدود 9 دلار کانادا (89100 تومان) است. اگر قصد دارید در سفر به تورنتو خودتان شخصا غذا درست کنید؛ متوسط هزینه تهیه غذا در سفر به تورنتو در هفته بین 50 تا 90 دلار کانادا (495000 تا 891000 تومان) است.

می توانید در سفر به تورنتو غذایتان را در رستوران های ایرانی مثل رستوران زیتون (https://zeitoonrestaurant.ca/)، رستوران تبریز (https://www.tabriz.ca/)، رستوران ملکه پرشیا، رستوران گیلانه (https://gilaneh.ca) ، کبابی دربار، رستوران شمال در تورنتو (https://shomalrestaurant.com/) ، رستوران درویش، رستوران تخت طاووس، سفره خانه سنتی انار (https://www.pomegranaterestaurant.ca/) و رستوران شهرزاد میل کنید.

خرید در سفر به تورنتو

تورنتو مراکز خوبی برای خرید مثل فروشگاه های خیابانی، بازارها و مراکز خرید لوکس دارد. خرید در تورنتو واقعا جذاب است. اما مالیات 15٪ را نباید فراموش کنید. در کل حواستان به قوانین سفر به کانادا باشد تا با مسئله ای روبرو نشوید.

باراز سنت لارنس، بازار محله چینی ها، بازار کنزینگتون و مرکز خرید ایتون از جمله مراکزی هستند که در سفر به تورنتو برای خرید مناسبند.

جشنواره ها و مناسبت های تورنتو

تورنتو در تمام سال جشنواره های شگفت انگیزی دارد. جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در اوایل مهر (یکی از عظیمترین جشنواره های فیلم در دنیا)، Caribana در تابستان برای نشان دادن فرهنگ کارائیب، جشنواره هنری Nuit Blanche در آبان ماه و رژه بابانوئل در دی ماه به طور سالانه در تورنتو برگزار می شوند که اگر برایتان جالب است برنامه سفر به تورنتو را با این زمان ها هماهنگ کنید. نمایشگاه ملی کانادا هم یک کارناوال سنتی است که در انتها هر تابستان به مدت دو هفته برگزار می گردد و محبوب کانادایی ها است. بیشتر این جشنواره ها رایگان هستند یا هزینه بسیار کمی دارند.

می توانید با برنامه ریزی درست در هزینه سفر به تورنتو صرفه جویی کنید

با مراجعه به دفاتر گردشگری می توانید لیستی از مراکز تفریحی و موزه ها و… را که رایگان هستند دریافت کنید. یا کارت مخصوص گردشگران با قیمت 72 دلار کانادا (712800 تومان) را تهیه کنید و بخشی از هزینه های سفر را کاهش دهید.

اقامت در خوابگاه ها و اقامت گاه های ویلایی هزینه سفر به کانادا را کاهش می دهد همچنین برای حمل و نقل بهتر است از Uber (https://help.uber.com/) که ارزان تر از تاکسی است بهره ببرید.

دیدنیهای تورنتو

در این بخش دیدنی های تورنتو را معرفی می کنیم تا با توجه به علایقتان به آنها سر بزنید.

برج CN تورنتو

برج 553 متری CN، یکی از دینیهای تورنتو است که نباید در سفر به تورنتو از دست بدهید. از بالای این برج می توانید کل تورنتو را ببینید. دنبال هیجان بیشتری هستید! پیاده روی لبه برج برای شما طراحی شده است.

آکواریوم ریپلی کانادا

یکی از دیدنی ها در سفر به تورنتو، که برای خانواده ها و بچه ها جذاب است آکواریوم ریپلی است. داخل تونل این آکواریوم قدم بزنید و از دیدن 1600 گونه مودات دریایی لذت ببرید.

مرکز علوم انتاریو

مرکز تفریحی و علمی انتاریو از جاهای دیدنی تونتو است که علاقه مندان به علوم مختلف به خصوص بچه ها در آن به شیوه جذاب و تخیلی با علوم مختلف آشنا می شوند

سالن شهر و میدان ناتان فیلیپس

میدان عظیم ناتان فیلیپس با مجسمه برنز خود و سالن شهر تورنتو هنوز هم از پرطرفدارترین دیدنیهای تورنتو درکانادا است که به عنوان نماد تورنتو در بیشتر بیشتر عکس های سفر به تورنتو دیده می گردد.

موزه رویال انتاریو

موزه رویال انتاریو، معروف به ROM، از موزه های برجسته تاریخ طبیعی، هنر و فرهنگ در سراسر دنیا و مورد علاقه گردشگران در سفر به تورنتو است.

گالری هنری انتاریو

گالری هنری مشهور انتاریو (AGO) یکی از عظیم ترین موزه های آمریکای شمالی با بیش از 95000 اثر هنری است.

موزه کفش Bata

اگر به کفش علاقه دارید در سفر به تورنتو دیدن موزه کفش را از دست ندهید چون در این موزه با انواع کفش ها و تاریخچه آنها آشنا می شوید.

آبشارهای نیاگارا

آبشارهای نیاگارا جزو جاذبه های گردشگری در سفر به تورنتو هستند. سه آبشار نیاگارا به نام های نعل اسب با ارتفاع 50 متر(در کانادا) آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس (در آمریکا) معروف هستند.

آگر دوست دارید با دیدنیهای تورنتو بیشتر آشنا شوید به مطلب جاهای دیدنی تورنتو هم سری بزنید.

اپلیکیشن های که در سفر به تورنتو لازمتان می گردد

با پیشرفت تکنولوژی گردشگری هم شکل خاصی به خود گرفته است. اپلیکیشن های مختلفی برای گوشی های هوشمند طراحی شده اند که سفر را آسان می نمایند. با این برنامه ها شاید حتی احتیاج به راهنما برای سفر به تورنتو نداشته باشید.

کالچر تریپ به شما یاری می نماید تا دیدنیهای تورنتو را پیدا کنید. همه چیز در این آپلیکیشن دسته بندی شده است.

دانلود نسخه اندروید: https://play.google.com/store/apps/details?id=culturetrip.com&hl=en

دانلود نسخه آی او اس: https://apps.apple.com/us/app/culture-trip-explore-travel/id1146832951

ترانزیت اپ برای مسافران حمل و نقل عمومی کاربرد دارد و کل مسیرها را به وسیله نقشه جی پی اس نشان می دهد. برای دانلود به این آدرس مراجعه کنید: https://transitapp.com/

استریت فود تورنتو به شما یاری می نماید تا محل فروش غذاهای خیابانی را به راحتی پیدا کنید.

دانلود نسخه اندروید

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tatlowpark.streetfood.toronto&hl=en

دانلود نسخه آی او اس https://apps.apple.com/ca/app/street-food-toronto/id516237990

تورنتو سایکلینگ نقشه جی پی اس برای مسیریابی دوچرخه سواران ارائه می دهد.

دانلود نسخه اندروید

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brisksynergies.cycle.toronto&hl=en

اپلیکیشن فلیپ مکان های لازم برای ارزان ترین خرید را بین خرده فروشان به شما معرفی می نماید.

دانلود اپلیکیشن: https://flipp.com/home

آنچه باید در سفر به تورنتو کانادا رعایت کنید

کانادایی ها را با آمریکایی ها مقایسه نکنید. از لحاظ تاریخی، سیاسی و اجتماعی مردم کانادا به کشور خود و تفاوت هایی که با آمریکای شمالی دارند افتخار می نمایند؛ بنابراین در سفر به تورنتو کانادا هرگز از شباهت های آن ها با مردم آمریکا صحبت نکنید.

تصویر ملکه الیزابت دوم بر روی تمام سکه های کانادایی و اسکناس 20 دلاری حک شده است. با اینکه از سال 1982 و تاسیس قانون اساسی، کانادا دیگر وابستگی قانونی به انگلستان ندارد اما ملکه انگلستان همچنان مقام رسمی این کشور محسوب می گردد. پس در خصوص ملکه صحبتی نکنید.

در سفر به تورنتو اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید در زمان اوج شلوغی هیچ وقت قبل از پیاده شدن کامل مسافران سعی نکنید وارد مترو یا اتوبوس شوید و به هیچ وجه کسی را هل ندهید.

در سفر به تورنتو کانادا سعی کنید کمی انگلیسی یا فرانسوی یاد بگیرید. البته زبان رسمی کانادا و تورنتو انگلیسی است ولی ممکن است فرانسوی هم به کارتان بیاید.

سفر به تورنتو، شهر چند ملیتی

سفر به تورنتو ممکن است کمی پرهزینه باشد ولی جذابیت خودش را خواهد داشت. تورنتو شهری است که همه جور تفریحات را دارد. بناهای تاریخی و بناهایی با معماری خاص برای علاقه مندان به معماری و تاریخ، مراکز خرید و بازارهای خیابانی برای عاشقان خرید، طبیعت زیبا برای طبیعت گردان، برای جستجوگران هیجان اسکیت روی یخ یا راه رفتن روی لبه برج تورنتو و مراکز تفریحی برای بچه ها. سفر به تورنتو همه جور علایق را پوشش می دهد. تصاویر شهر تورنتو کانادا کاملا نشان دهنده این واقعیت هستند.

منبع: علی بابا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 280

به "راهنمای سفر به تورنتو، اولین قدم در راستا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تورنتو، اولین قدم در راستا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید