تور اروپا: انریکه: بعد از شکست قهرمان اروپا، شجاعانه با قهرمان دنیا جنگیدیم، فوتبال با ما بی انصاف بود

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا نمایش مردانش در فینال لیگ ملت های اروپا را شجاعانه توصیف کرد و نتیجه بازی را غیرمنصفانه دانست.

تور اروپا: انریکه: بعد از شکست قهرمان اروپا، شجاعانه با قهرمان دنیا جنگیدیم، فوتبال با ما بی انصاف بود

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه پس از باخت 2 بر یک تیم ملی فوتبال اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا مقابل فرانسه در دیداری که مردان او گل اول بازی را زدند، گفت: مقابل هر تیمی که قرار می گیریم بدون توجه به نام و رسم آن و شرایطی که در آن قرار داریم، همواره کوشش می کنیم که بازی خودمان را ارائه کنیم و امشب هم یک بازی شجاعانه هجومی و با انگیزه ارائه کردیم. پس نمی توانیم بگوییم که این شکست دردناک بود هرچند که کمی ناراحتیم چون واقعاً خیلی خوب جنگیدیم. من فقط می گویم که ای کاش می توانستیم به طرفداران فوق العاده مان بهانه ای برای جشن گرفتن بدهیم.

انریکه درباره انتخاب بازیکن تیمش سرخیو بوسکتس به اسم برترین بازیکن مراحل حذفی رقابت ها هم گفت: مسلماً ما به بوسکتس به خاطر کسب این جایزه افتخار می کنیم اگرچه ما نتوانستیم جام قهرمانی را کسب کنیم. ما با یکی از قویترین و شاید قویترین خط حمله دنیا طرف بودیم. بازی بسیار سختی بود اما کار ما هم واقعاً خوب بود. ما نه تنها قهرمان اروپا (ایتالیا در مرحله نیمه نهایی) را شکست دادیم بلکه امشب هم مقابل قهرمان دنیا (جام دنیای 2018) شانه به شانه جنگیدیم. ما واقعاً باید برای مدت بیشتری از گل مان محافظت می کردیم. هنوز شادی بازیکنان بابت گل مان تمام نشده بود که حریف با یک گل تماشایی بازی را یک - یک مساوی کرد.

سرمربی ماتادورها در سرانجام تأکید کرد: چند دقیقه اول بازی خیلی روی ما فشار بود. فرانسه از خط حمله ما را پرس می کرد و با این حال ما بازی خوبی ارائه کردیم. بعد در نیمه دوم اوضاع تا حدودی تحت کنترل نهاده شد. بی انصافی فوتبال همین است که ما بعد از زدن گل اول می توانستیم کار فرانسه را یکسره کنیم اما گل خارق العاده کریم بنزما بازی را به تساوی کشاند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1225

به "تور اروپا: انریکه: بعد از شکست قهرمان اروپا، شجاعانه با قهرمان دنیا جنگیدیم، فوتبال با ما بی انصاف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: انریکه: بعد از شکست قهرمان اروپا، شجاعانه با قهرمان دنیا جنگیدیم، فوتبال با ما بی انصاف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید