ایلان ماسک و تسلا با سوت 50 دلاری دستمال اپل را به سخره گرفتند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدتی قبل اپل در کنار نسل نو مک بوک پرو، از یک پارچه نظافت 19 دلاری رونمایی کرد که در مرکز توجهات نهاده شد. حالا ظاهرا شرکت تسلا برای اینکه از رقابت محصولات ساده گران قیمت عقب نماند، ساعاتی قبل یک سوت 50 دلاری با نام Cyberwhistle را معرفی کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز گذشته با انتشار پستی در توییتر از فالوورهای خود درخواست نموده که با تسلا سوت بزنند.

ایلان ماسک و تسلا با سوت 50 دلاری دستمال اپل را به سخره گرفتند

طراحی و نام این سوت از نام و ظاهر خودروی پیکاپ سایبرتراک الهام گرفته شده و طبق اعلام شرکت تسلا، این سوت در تعداد محدود فراوری شده و از جنس فولاد ضدزنگ باکیفیت است. ایلان ماسک در توییت دیگری نوشت: پول خود را بابت آن پارچه احمقانه اپل هدر ندهید و در عوض سوت ما را خریداری کنید. هنوز تعیین نیست که این سوت چه زمانی راهی بازار می گردد ولی استقبال از آن چنان زیاد بوده که دیگر کاربران نمی توانند این سوت گران قیمت را بخرند.

نمایندگی سامسونگ در آلمان هم مدتی قبل برای تمسخر اپل به 1000 کاربر پارچه مخصوص تمیز کردن گجت ها را اهدا کرد. پارچه 19 دلار اپل هم از همان ابتدا با استقبال گسترده کاربران روبرو شد و یکی از مدیران این شرکت اظهار داشت که از این استقبال زیاد اصلا غافلگیر نشده اند زیرا این پارچه کیفیت بسیار خوبی دارد.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1320

به "ایلان ماسک و تسلا با سوت 50 دلاری دستمال اپل را به سخره گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک و تسلا با سوت 50 دلاری دستمال اپل را به سخره گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید