بخش اورژانس پیش بیمارستانی چابهار تا سرانجام آذرماه به بهره برداری می رسد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بخش ویژه پیش بیمارستانی و سوانح و سوختگی شهرستان چابهار یکی از پروژه مهم حال حاضر بهداشت و درمان است که تا خاتمه آذرماه به بهره برداری می رسد.

بخش اورژانس پیش بیمارستانی چابهار تا سرانجام آذرماه به بهره برداری می رسد

احمد بامری در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: خوشبختانه با توجه به قرارداد تازهی که منعقد شده پیشرفت قابل توجهی داشته که از لحاظ تاسیساتی که بخش مهم از پروژه بوده به اتمام رسیده است.

وی گفت: ابنیه کاری، اتاق عمل و بعلاوه سرامیک کف ساختمان در حال اجرا کار است و با توجه به برنامه زمانبندی که دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر معین نموده است امیدواریم تا سرانجام آذر امسال بخش اورژانس پیش بیمارستانی تحویل مردم شهرستان چابهار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه خاطرنشان کردند: این پروژه با زیربنای 3200 مترمربع در دو طبقه اورژانس پیش بیمارستانی و سوانح سوختگی با 44 تخت در حال احداث است.

بامری ادامه داد:30 میلیاردو 200 میلیون تومان در قرار داد دوم با پیمانکار منعقد شده ضمن اینکه پیمانکار اول بخاطر بدعهدی و تاخیر در کار پروژه خلع ید شده که از این مبلغ حدود 17 میلیارد تومان به پیمانکار تازه تخصیص یافته است.

وی ضمن اشاره به تعهدات پیمانکاران و اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه اعلام داشت؛ پروژه از نظر منابع اقتصادی هیچ گونه مسئله ای وجود ندارد طبق صورت شرایط پیمانکار و برحسب پیشرفت فیزیکی کار تزریق اقتصادی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1216

به "بخش اورژانس پیش بیمارستانی چابهار تا سرانجام آذرماه به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش اورژانس پیش بیمارستانی چابهار تا سرانجام آذرماه به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید