تور فرانسه: برای رسیدن به المپیک 2024 پاریس تغییر وزن می دهم؛ برای حفظ قهرمانی دنیا کوشش می کنم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران (پانا) - قهرمان ایرانی کشتی فرنگی دنیا از تغییر وزنش برای حضور در المپیک 2024 توکیو اطلاع داد.

تور فرانسه: برای رسیدن به المپیک 2024 پاریس تغییر وزن می دهم؛ برای حفظ قهرمانی دنیا کوشش می کنم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

میثم دلخانی در گفت وگو با پانا، درباره کسب مدال طلا در مسابقات دنیای کشتی فرنگی گفت: برای رسیدن به مدال طلای دنیا راه پر فراز و نشیبی را طی کردم. من در مسابقات دنیای نورسلطان روی تشک رفتم و در آن رقابت ها به مدال نرسیدم و عنوان پنجمی را کسب کردم. پس از آن در مسابقات امید های دنیا شرکت کردم و توانستم به مدال طلا برسم. در مسابقات جام تختی که در شیراز برگزار گردید به عنوان اول رسیدم و در مسابقات آسیایی هندوستان هم مدال برنز گرفتم. بعد از آن هم متاسفانه کرونا آمد و اردوهای تیم ملی به مدت 6 ماه تعطیل شد.

وی ادامه داد: در زمان تعطیلی اردوهای تیم ملی، من در شیراز تمرینات را ادامه دادم. هیات کشتی استان و شهرداری من را حمایت کردند و یک سالن در اختیار من قرار دادند تا بتوانم تمریناتم را ادامه بدهم. شیوع ویروس کرونا شرایط را سخت نموده بود اما من همچنان ادامه دادم. بعد از آغاز لیگ اردوهای ما هم آغاز شد و من هم در 16 مرحله در اردو حضور داشتم. این مدت هم با حمایت کادر فنی تمرینات را به صورت مداوم انجام دادم و با امادگی کامل به مسابقات دنیای رفتم.

قهرمان کشتی فرنگی دنیا در پاسخ به این سوال که فکر می کرد به مدال طلای دنیا برسد، اظهار کرد: من کوشش خودم را نموده بودم و با آمادگی کامل به این رقابت ها اعزام شدم. ضمن اینکه مدت ها بود که زیر نظر مربیان خوب در شیراز و تهران تمریناتم را ادامه داده بودم. از طرف دیگر در اردوی تیم ملی محمد بنا مثل یک پدر بالای سر ما بود. تمام کوششم را کردم که در میدان دنیای برترین خودم باشم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

دلخانی در پاسخ به این سوال که قصد تغییر وزن دارد یا خیر، مطرح کرد: خیلی دوست دارم که این اتفاق بیافتد چون وزن من غیرالمپیکی است و همه ورزشکاران دوست دارند میدان المپیک را تجربه نمایند به همین دلیل من هم دوست دارم با تغییر وزن در المپیک حضور پیدا کنم اما باید ببینم نظر کادر فنی چیست. من تابع آنها هستم اما علاقه خودم حضور در المپیک است. به هر حال نقطه عطف هر ورزشکار رسیدن به میدان المپیک است و سه سال دیگر هم تا این رویدادها زمان به جای مانده بنابراین قصد تغییر وزن در المپیک را دارم.

وی تاکید نمود: با این حال باید کوشش خودم را ادامه بدهم. از قدیم گفته اند حفظ قهرمانی سخت تر از کسب آن است. من هم کوشش می کنم این قهرمانی را حذف کنم. الان توقع مردم از ما بالا رفته است و من هم در پی کسب مدال های بیشتر هستم.

دارنده مدال طلای دنیای در خصوص حضورش در لیگ برتر کشتی اظهار کرد: بعد از اردوهای طولانی مدت تیم ملی با مشورتی که با کادر فنی داشتم تصمیم گرفتم استراحت کنم. برای همین با تیمی قرارداد نبستم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1252

به "تور فرانسه: برای رسیدن به المپیک 2024 پاریس تغییر وزن می دهم؛ برای حفظ قهرمانی دنیا کوشش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: برای رسیدن به المپیک 2024 پاریس تغییر وزن می دهم؛ برای حفظ قهرمانی دنیا کوشش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید