برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش در رشته های جهت یابی، سنگنوردی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه و آمادگی جسمانی برگزار شد.

برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش در رشته های جهت یابی، سنگنوردی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه و آمادگی جسمانی، با هدف ارتقای توان جسمانی و همچنین شناسایی نفرات نخبه برای اعزام به مسابقات سیزم برگزار شد.

سرهنگ دوم چم کلانی رئیس دایره مسابقات سازمان تربیت بدنی ارتش و دبیر اولین المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش، گفت: امسال 210 ورزشکار و مربی، به مدت 4 روز در این رقابت ها شرکت کردند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، مقرر شد المپیاد ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش که در سال های گذشته به صورت جداگانه و در رشته های ورزشی بیشتری برگزار می شد، در این دوره به صورت مشترک و محدودتر نسبت به سال های گذشته انجام شود.

وی بیان نمود: این دوره در رشته های جهت یابی، سنگنوردی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه و آمادگی جسمانی در بالاترین سطح ممکن با هدف ارتقای توان جسمانی و همچنین شناسایی نفرات نخبه جهت اعزام به مسابقات سیزم انجام شد و در نهایت و در مجموع تیم دانشگاه افسری امام علی (ع) در جایگاه نخست ایستاد و دانشگاه های علوم و فنون فارابی و شهید ستاری نیروی هوایی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. این رقابت ها به میزبانی نیروهای زمینی، هوایی و پدافند ارتش و با شرکت هفت دانشگاه و آموزشگاه تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 922

به "برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید