بهترین بازی هایی که در 2019 عرضه نشدند!

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تاخیر خوردن بازی ها اتفاقی است که به وفور آن را در این صنعت می بینیم و دیگر به وجود آن عادت کرده ایم. در تمامی موارد، سازندگان بهبود کیفیت بازی و جلوگیری از به وجود آمدن شرایط سخت و فشرده کاری را دلیل اصلی به عقب انداختن تاریخ انتشار بازی اعلام می کنند. با این حال، همه می دانیم که تاخیر خوردن یک بازی شاید در ظاهر برای هواداران کمی ناراحت کننده باشد ولی وقتی به نتیجه نهایی نگاه می کنیم می بینیم که این کار قطعا در پایان هم برای سازندگان و هم برای بازی کنندگان سود می رساند.

بهترین بازی هایی که در 2019 عرضه نشدند!

با این حال، در این مطلب می خواهیم به ده تا از دردناک ترین و ناراحت کننده ترین تاخیرهایی که در سال 2019 شاهدشان بودیم، نگاهی بیندازیم؛ بازی هایی که همگی اشتیاق زیادی برای تجربه آن ها داشتیم ولی سازندگان تصمیم گرفتند تا انتشار آن ها را حداقل تا سال 2020 به عقب بیندازند و ما را برای تجربه آن ها بیش تر منتظر بگذارند.

Animal Crossing: New Horizons

قسمت جدید Animal Crossing اولین بار در نوامبر سال 2018 برای نینتندو سوییچ معرفی گشت و انتشار آن هم برای زمان نامشخصی در سال 2019 برنامه ریزی شده بود. با این حال، شرکت نینتندو طی همایش E3 اظهار داشت که قسمت جدید این مجموعه Animal Crossing: New Horizons نام دارد، ولی بازی با کمی تاخیر در 1 فروردین 1399 عرضه خواهد شد. یوشیاکی کویزومی، معاون مدیر کل شرکت نینتندو، در رابطه با دلیل تاخیر بازی گفت که نینتندو می خواهد از کیفیت بازی مطمئن شود.

در قسمت جدید مجموعه بازی کنندگان به یک جزیره می فرایند و وظیفه دارند تا با راه انداختن یک گروه، افراد را به مکان خود بیاورند، معامله کنند، از منابع بهترین استفاده را ببرند و آیتم های مختلفی بسازند. در مقایسه با قسمت قبلی مجموعه یعنی New Leaf در اینجا بازی کنندگان آزادی عمل بیش تری دارند و می توانند کاراکتر خود را هر طور که دوست دارند شخصی سازی کنند.

قسمت قبلی این مجموعه در سال 2012 برای پلتفرم 3DS منتشر شد.

Doom Eternal

با اینکه New Horizons و قسمت جدید دووم از لحاظ گیم پلی و فرایند بازی اساسا هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند، اما هردوی آن ها در یک روز عرضه می شوند. Doom Eternal در ابتدا قرار بود در نوامبر سال 2019 عرضه شود. با این حال شرکت بازی سازی بتسدا در ماه اکتبر اظهار داشت که بازی تا تاریخ 20 مارچ سال آینده (1 فروردین 1399) منتشر نخواهد شد. سازندگان با وجود این تاخیر قول یک تجربه کامل و استاندارد را به بازی کنندگان دادند.

Doom Eternal برای اولین بار در سال 2018 به عنوان دنباله مستقیم قسمت قبلی معرفی گشت. برخلاف شماره قبلی، این بار اتفاقات بازی در سیاره زمین رخ می دهد؛ جایی که شیاطین به قدرت رسیده و انسان ها را به کنترل خود در آورده اند. قسمت جدید دووم قرار است برای پلتفرم های گوگل استیدیا، پلی استیشن4، کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه شود.

Babylons Fall

استودیوی بازی سازی پلاتینوم گیمز را با ساخت سری بازی های محبوب Bayonetta و اکشن های درجه یکی مثل Nier: Automata و Vanquish می شناسیم. این استودیو در سال 2018 به همراه شرکت اسکوئر انیکس بازی Babylons Fall را معرفی کردند و آن را برای عرضه در سال 2019 تاریخ زدند. با این حال، بعد از گذشت این همه مدت هنوز اطلاعات خاصی درباره بازی نداریم.

علاوه بر این، بازی یکی از غایبین بزرگ نمایشگاه E3 امسال بود و طی این مدت هیچ چیزی از آن ندیدیم. با این همه، پلاتینوم گیمز اوایل همین ماه بود که بالاخره تریلر جدید بازی را به نمایش گذاشت. با توجه به تریلر، می توانیم بگوییم که بازی از همان حال و هوای آشنای آثار پلاتینوم گیمز بهره می برد و اکشن های دیوانه وار و پر زد و خورد که به نوعی امضای سازندگان به حساب می آید، در آن دیده می شود. در حال حاضر هنوز مطمئن نیستیم که آیا بازی در سال 2020 منتشر می شود یا خیر. با این حال شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که در تابستان سال آینده می توانیم جزئیات جدیدی را از بازی ببینیم.

Skull & Bones

شرکت بازی سازی یوبی سافت در ماه می امسال اظهار داشت که بازی Skull & Bones زودتر از بهار 2020 منتشر نخواهد شد. از زمان معرفی بازی در E3 2017، این دومین باری بود یوبی سافت بازی را تاخیر زد.

اگر Assassins Creed 4: Black Flag را بازی کرده باشید و مبارزات کشتی های آن را به یاد داشته باشید دقیقا می دانید که از Skull & Bones چه انتظاراتی داریم. گفتنی است که بازی یک بخش چندنفره با نام Hunting Grounds هم خواهد داشت که در آن می توانید با دیگر بازی کنندگان درگیر شوید.

یوبی سافت دلیل تاخیر این اثر را جدید نیاز به زمان بیش تر جهت تکامل دیدگاه خلاقانه آن اظهار داشت. Skull & Bones برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

Atomic Heart

در سال 2018 بود که استودیو روسیه ای Mundfish اولین تریلر بلند بازی Atomic Heart را به نمایش گذاشت. اتفاقات بازی در اتحاد جماهیر شوروی طی دهه 60 میلادی روایت خواهد شد و به با توجه به تریلر بازی می توانیم حدس بزنیم که سازندگان آثاری مثل بایوشاک، فال آوت و مترو را به عنوان منبع الهام اصلی خود انتخاب کرده اند. در ابتدا قرار بود تا بازی در سال 2018 منتشر شود ولی در ادامه باز هم تاخیر خود و قرار شد تا سال 2019 روانه بازار شود. اما حالا با توجه به صفحه استیم بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ولی می توانیم در سال 2020 منتظر عرضه آن باشیم.

Atomic Heart قرار است برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و کامپیوتر منتشر شود.

Spelunky 2

در ماه آگوست امسال درک یو، سازنده سرشناس بازی Spelunky، اظهار داشت که قسمت دوم بازی تاخیر خورده است. با اینکه یو در صحبت های خود اشاره ای به سال 2020 نکرد ولی در صفحه توییتر خود نوشت: مراحل ساخت بازی به خوبی پیش می رود و فاصله زیادی تا هدف خود نداریم. با این حال برای تراکم و حجم جزئیات بازی به زمان بیش تری نیاز داریم.

Spelunky 2 برای اولین بار در سال 2017 به عنوان دنباله مستقیم قسمت اول معرفی گشت. در این اثر بازی کنندگان به مراحل مختلفی مثل مقبره ها، غارها و معابد سرک می کشند که هر کدام از آن ها به صورت تصادفی و توسط سیستم خود بازی طراحی می شوند. گفتنی است که قسمت اول Spelunky یکی از بهترین آثار مستقل زمان خود و یکی از بهترین بازی های دهه اخیر است.

Spelunky 2 برای پلی استیشن4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

Dreams

استودیوی بازی سازی مدیا مولکول برای اولین بار در سال 2013 دموی بازی Dreams را به نمایش گذاشت و دو سال بعد آن را به صورت رسمی معرفی کرد. این اثر که بهتر است آن را یک ابزار مخصوص ساخت بازی و آثار هنری خطاب کنیم، در اوایل امسال به صورت محدود و ارلی اکسس در اختیار بازی کنندگان قرار گرفت. در همین مدت هم افراد زیادی پیروز به تهیه بازی شدند و توانستند آثار خود را به بهترین شکل ممکن خلق و بعضا بازسازی کنند.

Dreams را می توانیم اثری مشابه بازی قبلی استودیوی مدیا مولکول یعنی LittleBigPlanet بدانیم؛ در این دسته از آثار نه تنها به تجربه بخش داستانی می نشینید، بلکه به عنوان یک خالق باید مواردی مختلفی را بسازید و شکل دهید. علاوه بر بخش تک نفره، Dreams یک مجموعه ابزار کامل و حرفه ای را برای کسانی که به طراحی بازی علاقه دارند، فراهم می کند. برخلاف LittleBigPlanet که ساخته های بازی کنندگان تنها به آثار دوبعدی و سایداسکرولر محدود می شد، در اینجا محدودیتی وجود ندارد و می توانید هر چیزی که می خواهید را به صورت سه بعدی خلق کنید.

Dreams برای عرضه در روز 25 بهمن برنامه ریزی شده است.

Biomutant

بازی Biomutant در سال 2017 معرفی گشت و قرار بود تا در سال بعد روانه بازار شود. این اثر سوم شخص اکشن که حیوانات و موجودات عجیب و غریب دنیای آن را شکل داده اند، توسط استودیوی Experiment 101 ساخته می شود؛ این استودیو توسط اعضای سابق Avalanche Studios راه اندازی شده است که آن ها را با ساخت سری بازی های جاست کاز می شناسیم.

Biomutant قرار بود در سال 2019 عرضه می شود. با این حال، با توجه به گزارش مالی شرکت سازنده به نظر می رسد که باید یکسال دیگر هم برای تجربه بازی منتظر بمانیم.

Sable

زمانی که استودیوی مستقل Shedworks بازی Sable را طی کنفرانس PC Gaming Show 2018 معرفی کرد، بازی کنندگان و منتقدین واکنش بسیار مثبتی نسبت به آن نشان دادند. در این اثر، بازی کنندگان در نقش یک کاوشگر جوان با نام سِیبل قرار می گیرند که باید ماجرای خود را در یک سیاره خارجی دنبال کنند.

Sable در ابتدا برای عرضه در سال 2019 برنامه ریزی شده بود، ولی در اوایل امسال سازندگان اظهار داشتند که بازی تا سال 2020 عقب افتاده است.

Psychonauts 2

قسمت دوم سایکوناتز در سال 2015 معرفی گشت و برای عرضه در سال 2018 تاریخ خورد. سازندگان در ادامه اظهار داشتند که بازی تاخیر خورده و زودتر از سال 2019 عرضه نخواهد شد. با این حال، استودیوی Double Fine امسال برای دومین انتشار بازی را تا سال 2020 عقب انداخت.

این استودیو طی بیانیه ای گفت: می دانیم زمانی که مجبور می شوید مدت زمان بیش تری را صبر کنید، دلسرد و ناامید می شوید. اما می دانیم که شما فوق العاده و پشتیبان ما هستید و می خواهید که بازی تا جای ممکن خوب باشد.

همانند قسمت اول، در این شماره هم بازی کنندگان در نقش کاراکتر Raz قرار می گیرند و وظیفه دارند تا با استفاده از قدرت های روانی و عصبی به ذهن دیگران نفوذ کنند. Psychonauts 2 برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین مشترکین ایکس باکس گیم پس می توانند بازی را از همان روز اول به صورت رایگان از طریق این سرویس تجربه کنند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 69

به "بهترین بازی هایی که در 2019 عرضه نشدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازی هایی که در 2019 عرضه نشدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید