بهروز عطایی: از کیفیت بازی راضی نبودم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال هراز آمل امروز یکشنبه در دیدارهای هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال پیروز شد با نتیجه سه بر صفر تیم راهیاب ملل مریوان را شکست دهد.

بهروز عطایی: از کیفیت بازی راضی نبودم

بهروز عطایی پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: پس از وقفه یک ماهه طبیعی است که بازی سخت باشد. در واقع ما دوبار رقابت های لیگ برتر را شروع کردیم و در مرحله نخست پس از رسیدن تیم ها به اوج آمادگی، با وقفه یک ماهه روبرو شدیم و هم اکنون احتیاج است تا تیم ها پس از انجام چند بازی مجدد به آمادگی برسند.

وی ادامه داد: بازی بدی نبود. از کیفیت بازی راضی نبودم. نه تیم مقابل بازی خوبی به نمایش گذاشت و نه تیم ما توانست کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارد. امیدوارم در بازی های بعدی فرایند بهتر گردد و لیگ خوبی داشته باشیم.

عطایی در ادامه درباره فشردگی مسابقات و برگزاری سه بازی در هفته گفت: فشردگی مسابقات کنترل شده است، سه بازی در هفته مسئله ای برای بدن بازیکنان ایجاد نمی کند اما 10 روز تعطیلی بین هفته ها ممکن است باز هم تیم ها را از فضای رقابت دور کند. باید جلساتی برگزار گردد و سازمان لیگ تعطیلات 10 روزه میان هفته ها را کنترل کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 688

به "بهروز عطایی: از کیفیت بازی راضی نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروز عطایی: از کیفیت بازی راضی نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید