طراحی پلان ویلا: بیش از 121 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی آذربایجان غربی بیمه شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سال زراعی جاری بیش از 108 هزار هکتار از اراضی زراعی و 13 هزار و 116 هکتار از باغات تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

طراحی پلان ویلا: بیش از 121 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی آذربایجان غربی بیمه شد

جهت دریافت خدمات طراحی پلان ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بیت اله صادق زاده گفت: سال جاری بعلاوه 255 هزار راس دام سبک و سنگین، 25 میلیون قطعه طیور و بیش از 518 هزار قطعه ماهی نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

صادق زاده گفت: اعلام به موقع تعرفه های بیمه کشاورزی، توجه به معیشت کشاورزان و همخوانی آن با اندازه حق بیمه، افزایش همخوانی و هماهنگی میان غرامت پرداختی و اندازه خسارت، برطرف مسائل کارگزاران بیمه و توسعه آموزش از مهمترین راه حل های افزایش سطح بیمه گری است.

صادق زاده می گوید: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی از مزایای بیمه کشاورزی مهمترین راه افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین جامعه هدف و توسعه روز افزون آن با هدف یاری به فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی در زمان وقوع حوادث است.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به تمدیدمهلت بیمه گری محصولات کشاورزی تا 22 اسفند ماه جاری گفت: پرداخت هرگونه خسارت فقط در قالب بیمه کشاورزی امکان پذیر است.

صادق زاده با بیان اینکه سال جاری برای زارعان تخفیف های 10 درصدی بیمه لحاظ شده است، گفت: بیمه به صورت اقساط برای اراضی با سطح بالا هم انجام می گردد تا کشاورزان برای مشارکت در زمینه بیمه گری تشویق شوند.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: کشاورزانی که تمایل به بیمه محصولات داشته باشند و در گذشته نیز دچار خسارت شده اند، می توانند سال زراعی جاری از محل غرامت به صورت تهاتر (پایاپای) نسبت به بیمه محصولات خود اقدام نمایند.

صادق زاده با اشاره به شروع بیمه گری اراضی کشاورزی از مهرماه سال جاری، گفت: سال زراعی گذشته اندازه بیمه گری اراضی 61 هزار و 638 هکتار بود که سال جاری افزایش چشمگیری دارد.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1431

به "طراحی پلان ویلا: بیش از 121 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی آذربایجان غربی بیمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پلان ویلا: بیش از 121 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی آذربایجان غربی بیمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید