تردد خودروهای سنگین در محور سمنان - فیروزکوه در تعطیلات عید فطر ممنوع شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران: رئیس پلیس راه استان سمنان از اجرای طرح محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در محور سمنان - فیروزکوه، همزمان با مسافرت ها در تعطیلات عید سعید فطر در این استان اطلاع داد.

تردد خودروهای سنگین در محور سمنان - فیروزکوه در تعطیلات عید فطر ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی گفت: به منظور تسهیل در سفر هم وطنان در تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر، پلیس راه محدودیت هایی برای تردد خودروهای سنگین اعمال می نماید.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش رفت وآمد وسایل نقلیه در محور تهران - قائم شهر، تردد خودروهای سنگین به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه بیست و چهارم تیر در محور سمنان - فیروزکوه و برعکس ممنوع است.

خسروجردی اضافه کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت 6 پنجشنبه بیست و پنجم تیر تا ساعت 6 دوشنبه بیست و نهم تیر در همین محور نیز اجرا می گردد.

رئیس پلیس راه استان سمنان از اتخاذ تدابیر ویژه برای تسهیل سفر مسافران و زائران حرم رضوی در محور تهران - مشهد در این تعطیلات اطلاع داد و اظهار امیدواری کرد: با اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس و همکاری هم وطنان در رعایت قوانین هدایت و رانندگی، سفرهای عید سعید فطر با حوادث کمتری همراه باشد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 183

به "تردد خودروهای سنگین در محور سمنان - فیروزکوه در تعطیلات عید فطر ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد خودروهای سنگین در محور سمنان - فیروزکوه در تعطیلات عید فطر ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید