تشریح عملکرد حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز همزمان با شروع سال تحصیلی تازه

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز به تشریح عملکرد این دانشگاه در دوران کرونا و بعلاوه برنامه ها برای شروع سال تحصیلی تازه پرداخت.

تشریح عملکرد حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز همزمان با شروع سال تحصیلی تازه

رضا اسدپور، مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار استان های خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دانشگاه در دوران کرونا گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در سوم اسفند ماه 98 و با تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه خوابگاه های دانشجویی در عرض 48 ساعت تعطیل و تخلیه شدند و اقدامات ضد عفونی و سمپاشی در خوابگاه ها انجام شد.

اسدپور ادامه داد: پس از تصمیم وزارت علوم مبنی بر بازگشایی خوابگاه ها جهت حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام کار های عملی انتها نامه، خوابگاه های دانشگاه تبریز از مرداد ماه سال گذشته به صورت محدود بازگشایی و دانشجویانی که باید تا آخر شهریور 99 فارغ التحصیل می شدند اسکان داده شدند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به اقدامات دانشگاه در خوابگاه های دانشگاه در سال تحصیلی 1400-1399 بیان نمود: در این راستا، طبق پروتکل های بهداشتی و بر اساس تست کرونا 586 دانشجو در نیم سال اول، 671 دانشجو نیمسال دوم و در ترم تابستان 541 پذیرش و اسکان داده شد.

وی اضافه نمود: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا واگذاری اتاق ها به دانشجویان به صورت انفرادی بوده است و بعلاوه هنگام مراجعت از خانه هایشان تست کرونا از دانشجویان صورت گرفته است.

اسدپور با اشاره به اقدامات دانشگاه برای نیم سال تحصیلی تازه گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی حداقلی دانشگاه ها، اتاق ها و با عنایت به اینکه ظرفیت در نظر گرفته شده برای هر اتاق فعلا یک الی دو نفر دانشجو است و در مرحله اول فقط درخواست دانشجویان دانشکده هایی که دارای کارعملی انتها نامه هستند مورد تائید خواهد بود.

مدیر اموردانشجویی دانشگاه تبریز توضیح داد: دانشجویان با معرفی نامه استاد راهنمای خود و با در دست داشتن کارت واکسیناسیون جهت اخذ خوابگاه به اداره خوابگاه ها مراجعه نمایند.

وی در ادامه با اشاره به واکسیسناسیون دانشجویان در دانشگاه گفت: همزمان با شروع واکسیناسیون دانشجویان دانشگا ها مراتب به وسیله دانشگاه و کانال های دانشجویی به اطلاع دانشجویان رسانده شد که با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهر تبریز و یا شهر های محل سکونت خود مراجعه نمایند.

اسدپور در خصوص نحوه بازگشایی کامل دانشگاه پس از تصمیم ستاد ملی کرونا تاکید نمود: با انجام واکسیناسیون کامل دانشجویان، دانشگاه تبریز و مدیریت امور دانشجویی در زمینه حضوری شدن دانشگاه ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا بوده و آمادگی جهت اسکان دانشجویان را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1197

به "تشریح عملکرد حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز همزمان با شروع سال تحصیلی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح عملکرد حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز همزمان با شروع سال تحصیلی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید