تفاهم نامه ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران امضا شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران (پانا) - تفاهم نامه ایجاد دبیرخانه دایمی و برگزاری سالانه جشنواره موسیقی نواحی ایران بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان امضا شد.

تفاهم نامه ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران امضا شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری و علی زینی وند؛ استاندار کرمان صبح روز دوشنبه 24 آبان ماه تفاهم نامه ایجاد دبیرخانه دایمی و برگزاری سالانه جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان را امضا کردند.

محمود شالویی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: جشنواره موسیقی نواحی ایران در دوره های مختلف در کرمان برگزار شده است و استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جشنواره همکاری و تلاش کرده اند که شرایط مناسبی را برای جشنواره و حضور و اجرای هنرمندان فراهم کنند.

با توجه به سابقه جشنواره در کرمان، پیشنهاد شهروندان، جامعه هنری و استانداری کرمان مقرر شد دبیرخانه دایمی جشنواره در کرمان راه اندازی شود تا برنامه های جشنواره به نحو مناسب تر و منسجم تری ادامه یابد.

انتظار این است که برای برطرف نواقص تلاش شود و شرایط مناسبی برای میزبانی این رویداد و هنرمندان و همچنین رضایت هنرمندان موسیقی نواحی فراهم شود.

سرپرست معاونت امور هنری ادامه داد: تفاهم نامه این امکان را فراهم می کند که از امروز دبیرخانه دایمی فعال و برنامه ریزی جشنواره انجام شود و برای ارتقای کیفی جشنواره با استفاده از نظرات تخصصی هنرمندان و کارشناسان تلاش شود.

زینی وند؛ استاندار کرمان هم در ادامه جلسه با قدردانی برای موافقت با تشکیل دبیرخانه دایمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان گفت: با تشکیل دبیرخانه دایمی، برنامه ریزی جشنواره با زمان بندی معین و منظم انجام می شود و استان کرمان سعی می کند با برطرف نواقص، زمینه و امکان برگزاری جشنواره به نحو شایسته فراهم شود. با تشکیل دبیرخانه دایمی جشنواره، انتظارت از این رویداد هم افزایش می یابد و ضرورت دارد برای برگزاری یک جشنواره مناسب تلاش شود.

زینی وند ادامه داد: استانداری کرمان در بودجه سالیانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بخش ثابتی را برای دبیرخانه دایمی جشنواره موسیقی نواحی ایران اختصاص می دهد و از ظرفیت های مختلف و نهادهای استان برای تقویت جشنواره استفاده می شود.

محمدرضا علیزاده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: دایمی شدن دبیرخانه، برنامه ریزی منسجم تری برای جشنواره را موجب می شود و سعی می شود کاستی ها برطرف شود و همه نهادهای استان در برگزاری جشنواره همکاری کنند.

در این جلسه محمد اله یاری؛ سرپرست دفتر موسیقی، احمد صدری؛ دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و دبیر چند دوره جشنواره موسیقی نواحی و سیدامین مؤیدی اصفهانی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1277

به "تفاهم نامه ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید