تور ارزان سریلانکا: کوشش سریلانکا برای تامین امنیت گردشگران

به گزارش بی نهایت اس ام اس، کشور سریلانکا، اخیرا پس از دریافت گزارشاتی از آزار گردشگران و سوءاستفاده از آن ها، برای تامین امنیت بازدیدکنندگان، سخت کوشش می نماید.

تور ارزان سریلانکا: کوشش سریلانکا برای تامین امنیت گردشگران

از سفر با تور ارزان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

بر اساس گزارش رسانه های محلی در روز چهارشنیه، جان آماراتونگا (John Amaratunga)، وزیر گردشگری سریلانکا، اطمینان داده است که ایمنی گردشگرانی که به این کشور جزیره ای می آیند و امنیت بیشتری را در نقاط مختلف توریستی، سازماندهی نموده است.

آماراتونگا به خبرنگاران خبر داد که وزارت گردشگری، به دلیل افزایش شکایات مبنی بر آزار و اذیت و سوءاستفاده از گردشگران به خصوص در کمربندهای ساحلی جنوبی و غربی کشور، بسیار نگران است.

وی شرح داد، در سال های اخیر، تعداد گردشگران، در سریلانکا رکورد شکنی نموده و هم اکنون گردشگری، تبدیل به یکی از بخش های اصلی کشور شده است.

وزیر گفت:

ما، امنیت مطلق گردشگران را با حمایت نیروی پلیس، تضمین می کنیم.

وی افزود:

ما تضمین می کنیم، هیچ گردشگری با هیچ نوعی از آزار در سریلانکا روبه رو نخواهد شد و آن ها با خاطراتی فراموش نشدنی به کشورشان بازخواهند گشت.

علاوه بر این، وزیر گفت که هر کسی که به دلیل آزار دادن یا سوءاستفاده از گردشگران شناسایی گردد، به شدت مجازات و قوی ترین اقدامات قانونی بدون هیچ تخفیفی، برای او اعمال خواهد شد.

صنعت گردشگری سریلانکا که زمانی به طور جدی درگیر کشمکش های مدنی 30 ساله بوده است، پس از اینکه به وسیله چندین نشریه بین المللی به عنوان یکی از نقاط برجسته توریستی دنیا شناخته شد، تبدیل به یکی از صنعت های اصلی کشور شده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1308

به "تور ارزان سریلانکا: کوشش سریلانکا برای تامین امنیت گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سریلانکا: کوشش سریلانکا برای تامین امنیت گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید