جزئیات خرید تضمینی گوشت از دامداران

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی از تامین ذخایر گوشت استان با خرید فراوری گوشت داخلی اطلاع داد.

جزئیات خرید تضمینی گوشت از دامداران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، کریم صدیقیان امروز در مصاحبه با خبرنگاران از خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران آذربایجان شرقی اطلاع داد و گفت: گوشت گوساله به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم 70 هزار تومان از دامداران استان خریداری می گردد.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای ظرفیت مازاد فراوری داخلی گوشت گوساله است و پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت برای حمایت از فراوریکنندگان استان به خرید گوشت گوساله از آن ها اقدام نموده است گفت: اولویت خرید گوشت گوساله در استان از فراوریکنندگان و تشکل هایی همچون تعاونی ها، اتحادیه ها و زنجیره های بخش دام است.

صدیقیان با تاکید بر آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تحویل گوشت گوساله از کشتارگاه های معرفی شده در سطح استان گفت: دامداران یا تشکل ها و تعاونی های طرف قرارداد باید در یک کشتارگاه مجهز به بسته بندی، دام را کشتار نموده و تحت نظر کارشناسان گوشت را بسته بندی نموده و در نهایت تحویل دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی برای عقد قرارداد و خرید گوشت قرمز وجود ندارد اضافه کرد: قیمت قطعی خرید گوشت از محل مازاد فراوریات داخل به صورت پنج تکه مشروط بر رعایت درصد استاندارد قطعات، مفاد قرارداد تائید شده و سایر شرایط و ضوابط مربوطه هر کیلوگرم 70 هزار تومان تعیین و اعلام شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان شرایط خرید گوشت از امروز در استان آذربایجان شرقی مهیا شده است اضافه کرد: سعی بر این که پول این عزیزان بصورت نقدی در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 560

به "جزئیات خرید تضمینی گوشت از دامداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات خرید تضمینی گوشت از دامداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید