خبرنگاران جشنواره ملی تئاتر شرهانی به سال آینده موکول شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ایلام - خبرنگاران - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: با توجه به لغو برنامه ها و همایش های مختلف در پی شیوع کرونا، برگزاری جشنواره ملی تئاتر شرهانی به سال آینده موکول شد.

خبرنگاران جشنواره ملی تئاتر شرهانی به سال آینده موکول شد

عبدالحسین رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: اینجشنواره همه ساله نیمه دوم اسفند ماه به میزبانی شهرستان دهلران برگزار می گردد که سال جاری با توجه به شیوع کرونا به سال آینده موکول شد.

وی ادامه داد: 70 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی ارسال شده است که با شرایط موجود امکان بازبینی آثار وجود ندارد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان بندی قرار بود بازبینی آثار قبل از سال صورت گیرد اما با توجه به شرایط کنونی و تا بهبود اوضاع، امکان بازبینی آثار ارسالی وجود ندارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ابراز امیدواری کرد: بعد از بهبود شرایط موجود این جشنواره همچون سالهای گذشته برگزار گردید.

جشنواره ملی تئاتر شرهانی با موضوع ایثار و شهادت همه ساله دوم اسفند ماه به میزبانی شهرستان دهلران برگزار و با استقبال چشمگیر اهالی هنر روبرو می شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 258

به "خبرنگاران جشنواره ملی تئاتر شرهانی به سال آینده موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره ملی تئاتر شرهانی به سال آینده موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید