خشم یمنی ها از خوشگذرانی آقازاده وزیر دولت مستعفی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرگزاری خبرنگاران-پسر یکی از وزرای دولت مستعفی یمن با انتشار تصاویر خود در کنار خودروهای لوکس در ابوظبی، خشم مردم استان های جنوبی یمن را برانگیخته است.

خشم یمنی ها از خوشگذرانی آقازاده وزیر دولت مستعفی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پسر عبدالحمید السلام وزیر حمل و نقل دولت مستعفی یمن تصاویری از خودروهای لوکس و ویلای مجلل پدرش در ابوظبی را منتشر کرد.

بر اساس گزارش الخبر الیمنی، انتشار این تصاویر منجر به خشم گسترده در میان یمنی ها بویژه ساکنان استان های جنوبی شده است؛ کسانی که المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب وابسته به امارات) با رنج آنها تحت عنوان بازگرداندن دولت در حال تجارت است.

پسر وزیر مذکور که وابسته به شورای انتقالی است و چهار روز پیش وارد ابوظبی شده، تصاویری از خود در کنار یا سوار بر خودروهای تازه تویوتا، لندرور و هیوندای منتشر کرده است.

در ادامه این گزارش آمده، این تصاویر پس از آن منتشر می شود که وزیر مذکور اخیر چندین قرارداد با هواپیمایی امارات و بنادر دبی امضا کرده و ابوظبی به موجب آن ناوبری دریایی و هوایی را در مهم ترین منطقه ها راهبردی جهان به دست آورده است.

خشم یمنی ها از خوشگذرانی آقازاده وزیر دولت مستعفی + عکس

از سوی دیگر، اخیرا منابع آگاه اعلام کردند، امارات چندین میلیون درهم تحویل یکی از مهره های خود داده تا تجربه اشغال جزیره سقطری را در المهره یمن تکرار کند.

فارس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1418

به "خشم یمنی ها از خوشگذرانی آقازاده وزیر دولت مستعفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم یمنی ها از خوشگذرانی آقازاده وزیر دولت مستعفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید