دانشگاه آزاد آمادگی برونسپاری تمام تجهیزات و آزمایشگاه های خود را دارد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد این آمادگی را دارد تا سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات خود را برونسپاری نماید و تنها در ده درصد از سود حاصل شریک گردد.

دانشگاه آزاد آمادگی برونسپاری تمام تجهیزات و آزمایشگاه های خود را دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان داور کارشناس در برنامه میدون حاضر شده، شب گذشته در این رقابت از فناوران و نوآوران دعوت کرد تا با استفاده از زیرساخت ها و تجهیزات آزمایشگاهی منحصر بفرد این دانشگاه، بدون دغدغه تامین سخت افزار در اندیشه پیشبرد اهداف کسب و کار خود باشند.

وی در این برنامه ضمن تاکید بر ظرفیت های منحصربفرد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نمود: دانشگاه آزاد این آمادگی را دارد تا سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات خود را برونسپاری نماید و تنها در ده درصد از سود حاصل شریک گردد.

گفتنی است براساس شیوه نامه راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکزی (تحقیقاتی/ کاربری دانشگاه آزاد)، این امکان وجود دارد که تمام ظرفیت سخت افزاری این دانشگاه اعم از: سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات دانشگاه آزاد در اختیار متخصصین، محققین و شرکت های فناور و دانش بنیان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1457

به "دانشگاه آزاد آمادگی برونسپاری تمام تجهیزات و آزمایشگاه های خود را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد آمادگی برونسپاری تمام تجهیزات و آزمایشگاه های خود را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید