تورهای چین: محققان چینی: دُز تقویتی سینوفارم در برابر امیکرون ضعیف عمل می نماید

به گزارش بی نهایت اس ام اس، نتایج یک آنالیز تازه که به تازگی اجرا شده نشان می دهد، دز تقویتی واکسن کووید 19 شرکت سینوفارم در برابر سویه امیکرون اثربخشی ضعیف تری دارد.

تورهای چین: محققان چینی: دُز تقویتی سینوفارم در برابر امیکرون ضعیف عمل می نماید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از بیزنس استاندارد، نتایج یک آنالیز نو که به تازگی انجام شده نشان می دهد، دز تقویتی واکسن کووید 19 شرکت سینوفارم در برابر سویه امیکرون اثربخشی ضعیف تری دارد.

این مطالعه که به وسیله محققان دانشگاه جیائو تونگ شانگهای و یک آزمایشگاه مستقر در شانگهای متخصص در بیماری های عفونی تنفسی انجام شد، فعالیت دز تقویتی واکسن سینوفارم را در برابر یک سویه قدیمی تر کروناویروس از ووهان مقایسه کرد.

محققان چینی در مقاله ای اعلام کردند، واکسن تقویت کننده کووید 19 فراوری شده به وسیله سینوفارم چین، به مقدار قابل توجهی اثربخشی کمتری در برابر سویه امیکرون دارد، اگرچه آنها اضافه کردند که اثربخشی واکسن علیه این سویه نو هنوز تعیین نیست.

واکسن BBIBP-CorV سینوفارم و واکسن CoronaVac شرکت سینوواک دو واکسن پرمصرف در چین و پیشروترین واکسن های کووید19 صادر شده به وسیله این کشور هستند. در این مطالعه، نمونه هایی از 292 کارمند مراقبت های بهداشتی که حدود هشت تا نه ماه پس از دز دوم، دز سوم یا واکسن تقویت کننده دریافت کردند، مورد تجزیه و تحلیل نهاده شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1335

به "تورهای چین: محققان چینی: دُز تقویتی سینوفارم در برابر امیکرون ضعیف عمل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: محققان چینی: دُز تقویتی سینوفارم در برابر امیکرون ضعیف عمل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید