جنبه های مختلف کارهای مشترک دانشگاه لرستان و جهاد دانشگاهی تقویت گردد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/لرستان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بر توسعه همکاری های مشترک فرهنگی و اجتماعی با رویکرد دانشجومحوری تاکید نمود.

جنبه های مختلف کارهای مشترک دانشگاه لرستان و جهاد دانشگاهی تقویت گردد

دکتر محمد حیاتی در ملاقات با معاون، مدیران و کارشناسان فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان که با هدف توسعه همکاری های دوجانبه، انجام شد گفت: جنبه های مختلف کارهای مشترک دانشگاه لرستان و جهاد دانشگاهی را باید تقویت کرد.

وی توضیح داد: باتوجه به اینکه به سوی حضوری شدن تحصیل دانشجویان در دانشگاه های کشور می رویم می بایست برنامه های منسجم فرهنگی و اجتماعی متناسب با شرایط نو برای دانشجویان، تهیه شوند.

حیاتی اظهار کرد: در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می بایست نقاط ضعف و قوت را طبقه بندی کرد و برای برطرف مسائل و مسائل و نقاط ضعف، با همکاری نهاد تخصصی جهاد دانشگاهی استان، راهکارهای علمی و عملیاتی ارائه کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان یادآور شد: در بخش آسیب شناسی، افکارسنجی و نیازسنجی برای شناسایی نقاط ضعف بایستی از ظرفیت های تخصصی جهاد دانشگاهی استان لرستان استفاده گردد و بعد، سراغ تدوین استراتژی برای برطرف مسائل و مسائل موجود برویم.

حیاتی اضافه نمود: ما باید در بخش های فرهنگی و اجتماعی دارای نقشه راه و برنامه های منسجم باشیم و این برنامه ها را عملیاتی کنیم.

این مسئول بیان نمود: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از پیشنهادات و توصیه های سازنده برای ارتقای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، استقبال می نماید.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان توضیح داد: بایستی جلسات هم اندیشی برون دانشگاهی با سازمان ها، ادارات و نهادهای دینی، فرهنگی و اجتماعی استان را افزایش دهیم تا بتوانیم با تقویت هم اندیشی ها، شاخص ها در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را ارتقاء بدهیم.

حیاتی بیان نمود: ما باید اثربخشی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را مدنظر قرار دهیم و همیشه کوشش کنیم کیفیت و اثربخشی کارهای فرهنگی و اجتماعی، افزایش یابد.

وی یادآور شد: فعالیت های کانون های دانشجویی بایستی ارتقاء پیدا کند و یکی از برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان این است که یک کانون نو تحت عنوان کانون رسانه با مشارکت دانشجویان دانشگاه لرستان تشکیل گردد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: بعلاوه، یکی دیگر از برنامه های ما این است که یک کانون دانشجویی تحت عنوان کانون گرافیک محیطی دانشگاه با عضویت و مشارکت دانشجویان علاقه مند تشکیل بدهیم تا فضای محیطی داخل دانشگاه لرستان متناسب با شاخص های فرهنگ اسلامی و ایرانی، زیباسازی گردد.

حیاتی اعلام نمود: همه کوشش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان این است که فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از نوع دانشجومحور باشند و از ظرفیت و توانمندی دانشجویان برای پیشبرد هرچه بهتر و کیفی تر برنامه ها، استفاده گردد.

در این نشست، امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان نیز بر تقویت تعامل و همکاری بین جهاد دانشگاهی با دانشگاه لرستان تأکید کرد.

آزادبخت توضیح داد:جهاد دانشگاهی استان لرستان یک نهاد انقلابی و فرهنگی و عضو شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است و همه کوشش ما این است که همکاری های دوجانبه توسعه یابند.

وی توضیح داد: هدف از برگزاری این نشست آن است که همکاری بین جهاد دانشگاهی با تیم مدیریتی نو دانشگاه لرستان در زمینه های مختلف افزایش یابد و هر دو طرف از ظرفیت ها و پتانسیل های همدیگر برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجومحور، استفاده نمایند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان دارای بخش های مختلف تخصصی در حوزه های مختلف است و با رویکرد تخصص گرایی بایستی همکاری های دوجانبه محققان و پژوهشگران دانشگاه با جهاد دانشگاهی استان را تقویت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1423

به "جنبه های مختلف کارهای مشترک دانشگاه لرستان و جهاد دانشگاهی تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنبه های مختلف کارهای مشترک دانشگاه لرستان و جهاد دانشگاهی تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید