رها کردن 15 بچه کوسه در آب های امارات، آکواریوم دبی خانه 65 هزار آبزی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، آکواریوم تالارهای گمشده اطلس؛ جزیره نخل نام یکی از تفریحگاه ها و جاذبه های گردشگری معروف دبی است که در همکاری با شهرداری این شهر و وزارت تغییرات اقلیم و محیط زیست امارات کوشش هایی را برای ذخیره های جانوری آینده محیط زیست دریایی انجام می دهد که از آن جمله می توان به تمیز کردن سواحل تفریحی، کاشت جنگل های مردابی و رهاسازی آبزیان آکواریومی در حیات وحش دریایی اشاره نمود.

رها کردن 15 بچه کوسه در آب های امارات، آکواریوم دبی خانه 65 هزار آبزی

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ناتاشا کریستی مدیر آکواریوم تالارهای گمشده اطلس جزیره نخل در این خصوص می گوید: پایداری و رونق محیط زیست دریایی برای آکواریوم اقیانوس اطلس بسیار مهم است. این آکواریوم خانه بیش از 65 هزار جانور دریایی است و ما به طور منظم از ذخیره های خودمان برای رهاسازی در حیات وحش استفاده می کنیم.

این آکواریوم 15 کوسه فرش جوان و 2 لقمه ماهی لانه زنبوری را در آب های دبی رها کرد. سن هریک از این جانوران دریایی بین 10 ماه تا یک سال است و همگی در بیمارستان ماهی آکواریوم اطلس به جهان آمده اند.

گروهی از کارشناسان دریایی با دقت روی میزان و نوع غذادهی جانوران دریایی مطالعه کردند و زمانی که این آبزیان به میزان کافی قوی شدند در آب های آزاد رها شدند.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1143

به "رها کردن 15 بچه کوسه در آب های امارات، آکواریوم دبی خانه 65 هزار آبزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رها کردن 15 بچه کوسه در آب های امارات، آکواریوم دبی خانه 65 هزار آبزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید