ساخت 500 واحد مسکونی در خراسان شمالی شروع شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، عملیات ساخت 500 واحد مسکونی ویژه محرومان روستاها و شهرهای استان خراسان شمالی پنج شنبه 5 تیر با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شروع شد.

ساخت 500 واحد مسکونی در خراسان شمالی شروع شد

جهت دریافت خدمات مدل آلاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خراسان شمالی در حاشیه آیین کلنگ زنی ساخت این پروژه ها در روستای عزیزآباد مانه و سملقان به خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد 379 واحد روستایی و 121 واحد شهری است.

بختیاری اضافه نمود: همچنین از این تعداد 150 واحد متعلق به شهرستان مانه وسملقان است. تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل اواخر پارسال در این شهرستان به طور 100 درصد و ساخت مجدد آنها هم 95 درصد صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: کل واحدهای احداثی و بازسازی شده تا خاتمه ماه جاری به مردم تحویل می گردد. بارندگی های سیل آسای اسفند ماه 97 و فروردین 98 به 6 هزار و 500 واحد مسکونی در استان خراسان شمالی خسارت زد که از این تعداد برای بازسازی 5 هزار واحد عقد قرارداد شده است.

بختیاری اضافه نمود: سقف تسهیلات اعطایی برای پنج هزار نفر به میزان هزار و 700 میلیارد ریال در این استان پرداخت خواهد شد. کارآفرینانی که هر مددجوی زیرپوشش این نهاد را به کار گیرد به ازای 10 نفر پنج میلیارد ریال وام قرض الحسنه داده می گردد.

همچنین طرح اشتغال فرآوری چوب در شهر آوای این شهرستان با اعتبار یک میلیارد ریال و با اشتغالزایی هفت نفر افتتاح شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 413

به "ساخت 500 واحد مسکونی در خراسان شمالی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 500 واحد مسکونی در خراسان شمالی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید