سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا فراوری شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یک شرکت فناور با دریافت تسهیلات قرض الحسنه از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه ها پیروز به فراوری سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا با بکارگیری تکنولوژی انرژی ریکاوری شد.

سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا فراوری شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جواد کوهبنانی رئیس هیات مدیره شرکت پایا گستر بوژان درمورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت پایا گستر بوژان در زمینه فراوری دستگاه های تهویه مطبوع هوا با بکارگیری اصول هرمتیک و ERV فعالیت می نماید.

کوهبنانی توضیح داد: ما پیروز به ساخت جامع ترین دستگاه تهویه مطبوع هوا شده ایم که تمامی پارامتر های هوا از قبیل انواع مختلف آلودگی ها، دما، رطوبت و سطح اکسیژن را کنترل می نماید، به صورتی که بالاترین راندمان و کمترین اتلاف انرژی را دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت پایا گستر بوژان ادامه داد: این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برای مکان های مختلف از قبیل بیمارستان ها، آزمایشگاها، محیط های صنعتی، مراکز عمومی مانند مدارس، بانک ها و حتی منازل مسکونی قابل نصب و استفاده باشد.

وی قابلیت نصب این دستگاه در داخل ساختمان بدون احتیاج به کانال کشی را مهم ترین وجه تمایز محصول فراوریی این شرکت با سایر محصولات بازار مطرح کرد.

جواد کوهبنانی، کنترل سطح اکسیژن با کمترین اتلاف انرژی، جذب انواع آلودگی ها شامل ریزگرد ها و عوامل بیماری زا هوازی به مقدار 0.1 میکرون به یاری فیلتر هپا، جذب آلودگی های کربنی از جمله CO2 به یاری فیلتر کربن فعال، جذب آلودگی ها با سایز بزرگ تر از قبیل پرز و مو به وسیله پیش فیلتر کاغذی و سیمی را از جمله ویژگی های این محصول مطرح کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت پایا گستر بوژان در خاتمه به تسهیلات دریافت شده از صندوق سلامت ثامن اشاره نمود و گفت: صندوق سلامت ثامن با ایجاد فضایی صمیمی فرآیند اخذ تسهیلات در این صندوق را آسان و راحت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1253

به "سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید