طرح بازسازی اضطراری و حفاظتی بقعه امامزاده محمدعابد کاخک تصویب شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی مرجان اکبری امروز پنج شنبه 16 اردیبهشت ماه 1400‬ با اعلام این خبر اضافه نمود: طرح بازسازی اضطراری و حفاظتی بقعه امامزاده محمدعابد کاخک شهرستان گناباد پس از آنالیز و ارائه رهنمودهای لازم کارشناسی به مشاور، در جلسه شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی طرح و به تایید همه اعضای حاضر در جلسه رسید.

طرح بازسازی اضطراری و حفاظتی بقعه امامزاده محمدعابد کاخک تصویب شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: طرح بازسازی اضطراری برای تقویت پی و جلوگیری از تخریب اضلاع شرقی و غربی این بارگاه، از سوی مشاوران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و هیئت امنا بقعه تهیه شده است.

اکبری اظهار کرد: اقدامات اجرایی طرح با هماهنگی بین دو دستگاه و تامین اعتبار آن از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با نظارت مستمر کارشناسان حوزه حفظ و احیای بناهای تاریخی خراسان رضوی به زودی انجام می گردد.

بقعه امامزاده محمدعابد کاخک از آثار ارزشمند معماری صفوی استان خراسان رضوی است که به شماره 385 و در تاریخ 1330/9/11 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و همه ساله پذیرای تعداد زیادی از زائران و مشتاقان زیارت آن حضرت است.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1011

به "طرح بازسازی اضطراری و حفاظتی بقعه امامزاده محمدعابد کاخک تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بازسازی اضطراری و حفاظتی بقعه امامزاده محمدعابد کاخک تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید