فیلم سینمایی تا 10 بشمار به راستا جاده جشنواره آمریکایی زد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، فیلم سینمایی تا 10 بشمار به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید، ولی زاده به بیستمین جشنواره بین المللی فیلم Route 66 آمریکا راه پیدا کرد.

فیلم سینمایی تا 10 بشمار به راستا جاده جشنواره آمریکایی زد

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی خبرنگاران،فیلم سینمایی تا 10 بشمار به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید، ولی زاه و نویسندگی کیانوش اسلامی، که از روز 23 مهرماه بطور رسمی اکران خود را در سینما های هنر و تجربه شروع کرده است در اولین حضور بین الملی خود به جشنواره فیلم آمریکایی و بین المللی راستا 66 نمایش داده می گردد.

این فیام که سال گذشته پروانه نمایش خود را دریافت کرده است در حاضر درسالن های گروه سینمایی هنر و تجربه سراسر کشور در حال پخش است.

داستان تا 10 بشمار روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در راستا با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه گونه تا شماره 10 می شوند.

غزال نظر، منوچهر زنده دل، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، آرش یزدان و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش بین المللی این فیلم در جشنواره های بین المللی را موسسه سینمایی فوژان فیلم برعهده دارد.

بعضی از عوامل این فیلم عبارتند فیلمبرداری: حسین قلی پور، مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)، آهنگساز: شهاب اکبری و جانشین تهیه و فراوری: تبسم نعمتی.

بیستمین جشنواره فیلم Route 66 برای 5 تا 15 نوامبر 2021 برنامه ریزی شده برگزاری می گردد.جایزه این جشنواره Zoom در 13 نوامبر از ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1235

به "فیلم سینمایی تا 10 بشمار به راستا جاده جشنواره آمریکایی زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم سینمایی تا 10 بشمار به راستا جاده جشنواره آمریکایی زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید