قریشی: پنالتی؟ آل کثیر پای من را زد و کرنر هم نشد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اعتقاد دارد خطایی روی عیسی آل کثیر انجام نداده و داور در این خصوص مرتکب اشتباه شده است.

قریشی: پنالتی؟ آل کثیر پای من را زد و کرنر هم نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد قریشی که در بازی مقابل پرسپولیس روی عیسی آل کثیر مرتکب خطای پنالتی شد در این خصوص گفت: به خدا قسم من به توپ زدم و عیسی به پای من و توپ کرنر هم نشد. یاری داور بازی دید و می گوید برخوردی نبود، اما آقای سیدعلی می گوید خودم گرفتم. برای چه اینطور سوت می زنند؟ هر حرفی بزنیم، به ضررمان تمام می گردد یا محروم مان می نمایند یا برای ما داستان می گردد. از زوایای مختلف فیلم را ببینید.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: ما می آییم اینطور بازی می کنیم، به تیم ها فشار می آوردیم، یک پنالتی می گیرند و تیم حریف راحت بازی می نماید.با تیم ما این کارها را نکنید.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در بازی های اخیر امتیاز کمی گرفته است، گفت: چه کار به امتیاز گرفتن تیم دارید! تیم ما خوب بازی می نماید و ببینید در بازی با مس رفسنجان و این بازی چه شد. تیم ما یکی از برترین تیم های ایران است و آقای تارتار هم کارش را خیلی خوب بلد است. در بازی های بعدی این را ثابت می کنیم و امروز به همه ثابت شد ذوب آهن چه تیمی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1351

به "قریشی: پنالتی؟ آل کثیر پای من را زد و کرنر هم نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریشی: پنالتی؟ آل کثیر پای من را زد و کرنر هم نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید