مراکز خرید طنجه؛ از سیتی مال تا بازار جواهرات

به گزارش بی نهایت اس ام اس، طنجه شهر زیبایی در مراکش است که علاوه بر جاذبه های طبیعی، چند مرکز خرید خوب دارد که تماشا آن ها خالی از لطف نیست. با خبرنگاران همراه باشید.

مراکز خرید طنجه؛ از سیتی مال تا بازار جواهرات

طنجه از شهرهای مهم مراکش به شمار می رود که مورد توجه بسیاری از گردشگران است. این شهر که منزلگاه تمدن های فراوانی بوده، خاطرات بسیاری از افراد و وقایع را در جای جای خود حفظ نموده است. در میان این جاذبه های دیدنی و مجذوب کننده مراکز چند خرید مدرن و غیرمدرن می بینید که همگی سعی دارند با ایجاد امکانات هرچه بیش تر را برای مشتریان به ارمغان آوردند. البته پیش از خرید حتما متوجه کیفیت و قیمت ها باشید.

سیتی مال (Tanger City Mall)

اگر در پی مرکز خریدی مدرن با تمام امکانات و اجناس مورد احتیاجتان می شد حتما به سیتی مال سر بزنید. هر آن چه را که بخواهید در این مجتمع پیدا خواهید کرد. واحدهای تجاری این مرکز خرید شامل مغازه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی (تمام اجناس دارای برندهای معروف هستند)، مواد غذایی، رستوران ها، مکان های سرگرمی بچه ها، مکان های سرگرمی بزرگسالان و غیره است. از دیگر امکانات این مرکز خرید پارکینگ است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب.

موقعیت سیتی مال روی نقشه

لوکس مال (Lux Mall)

یکی دیگر از مراکز خرید خوب طنجه لوکس مال است که در آن می توانید وسایل مورد احتیاج خود vh با هر برندی تهیه کنید. شهربازی بچه ها، رستوران ها و فودکورت، و بعلاوه پارکینگ از امکانات این مرکز خرید است. رستورhن لوکس مال بسیار معروف است و مشتریان زیادی دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای مراکشی، مدیترانه ای، غذاهای دریایی و فست فود است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت لوکس مال روی نقشه

مرکز خرید سوکو آلتو (Socco Alto)

سوکو آلتو یکی از برترین مراکز خرید در طنجه به شمار می آید. مغازه های بسیار خوبی با انواع کالاها با برندهای معروف در این مرکز خرید وجود دارند که یکی از این مغازه های خوب و کاربردی یک داروخانه بزرگ است. در طبقه آخر رستوران ها و کافه های خوبی واقع شده است که پذیرای مشتریان هستند. این مرکز دارای پارکینگ است.

موقعیت سوکو آلتو روی نقشه

گالری هنری و سنتی طنجه (Traditional Art Gallery Tangier)

در این گالری می توانید فرش ها و قالیچه های رنگارنگ، پتو های خوش نقش ونگار، لباس، جواهرات و غیره خریداری کنید. البته توصیه می کنیم برای انتخاب فرش حتما با آگاهی و مهارت خرید کنید در غیر این صورت ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

موقعیت گالری هنری طنجه روی نقشه

بازار جواهرات طنجه

همان طور که از نامش پیدا است، این بازار، بازار نقره و طلا است. البته اجناس دیگری چون فرش های عتیقه، ظروف سفالی قدیمی، کالاهای چرمی، وسایل تزئینی، نقاشی هایی از مراکش قدیم نیز در این بازار یافت می گردد. در واقع این بازار مکانی سنتی است.

منبع: کجارو / tripadvisor.com
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1328

به "مراکز خرید طنجه؛ از سیتی مال تا بازار جواهرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید طنجه؛ از سیتی مال تا بازار جواهرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید