تور روسیه: مراکز خرید مسکو؛ از متروپلیس تا گام (قسمت اول)

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مسکو از جمله شهرهایی در جهان است که حرف های زیادی در زمینه های مختلف برای گفتن دارد. در این مقاله به مراکز خرید این شهر زیبا می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور روسیه: مراکز خرید مسکو؛ از متروپلیس تا گام (قسمت اول)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مسکو از مقاصد گردشگری پر رفت و آمد جهان است که مراکز خرید مدرن و بسیار مجذوب نمایندهی دارد. در این مقاله سعی شده تا برترین مراکز خرید براساس برندها، فاصله از مرکز شهر، مقدار دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی، میزان مراکز خرید، و وجود هایپرمارکت ها معرفی شوند.

متروپلیس (Metropolis)

وقتی نام متروپلیس به میان آورده می گردد صفت شیک، مدرن و مجذوب نماینده را در فکر تداعی می نماید. از جمله ویژگی های این مرکز خرید دسترسی راحت به ایستگاه مترو، مساحت زیاد مجموعه، وجود برندهای معروف مانند زارا، تامی هیلفیگر (Tommy Hillfiger) اسپیریت (Esprit)، منگو (Mango)، لویس (Levis) و غیره است. علاوه بر این مغازه های بزرگ مغازه های کوچکی چون اچ اند ام (H&M)، نیولوک (Newlook)، و ریور آیلند (River Island) وجود دارند که این مجموعه را کامل می نمایند. از دیگر نکات مثبت متروپلیس وجود یک هایپرمارکت است که اراد می توانند انواع لوازم و خوراکی های مورد احتیاج خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

در کنار مغازه ها و بوتیک ها، رستوران های معروف و محبوبی چون تی. جی. آی فرایدیز (TGI Fridays)، سوشی پلنت (Sushi Planet)، و فست فود های زنجیره مانند مک دونالد، کی. اف. سی، برگر کینگ و غیره وجود دارند. این مرکز خرید در مقایسه با دیگر مراکز خرید در مسکو جدیدتر، وبرای جوانان مجذوب نماینده تر است.

از طریق متروی گرین لاین یا Voikovskaya می توانید به متروپلیس بروید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب.

موقعیت مرکز خرید متروپلیس روی نقشه

ماننایا پلوشاد (Manezhnaya Ploshad)

تنها دلیلی که این مرکز خرید را به عنوان دومین مرکز خرید معرفی کردیم موقعیت آن است. ماننتا درست در مرکز مسکو، کنار میدان سرخ مسکو، واقع شده است. در این میدان کاخ کرملین و کلیسای سنت باستیل واقع شده است پس علاوه بر خرید یک پیاده روی مجذوب نماینده خواهید داشت. نکته منفی این مرکز خرید اسن است که نمی توانید مواد غذایی مورد احتیاج خود را از این مجموعه تهیه کنید. اما اگر مجبور به تهیه خوراکی شدید یک سوپرمارکت در این خیابان وجود دارد. این مرکز خرید سه طبقه دارای معماری جالب و برندهای معروف داخلی و خارجی بوده و جایی بسیار مناسب برای جوانان و گردشگران خارجی است. بیش تر مغازه دارها به زبان انگلیسی مسلط هستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب.

موقعیت مرکز خرید ماننایا روی نقشه

بیش تر بخوانید:

مرکز خرید اوروپسکی (Evropeisky)

مرکز خرید اوروپسکی یکی از برترین مراکز برای گشتن و تماشا ویترین ها است. نزدیک بودن مجموعه به ایستگاه مترو و مرکز شهر یکی از ویژگی های مثبت آن است. می توانید برندهای معتبر داخلی و خارجی و بسیاری از وسایل مورد احتیاج خود را از این مجموعه شیک تهیه کنید. یک هایپرمارکت در طبقه اول وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید اوروپسکی روی نقشه

بیش تر بخوانید:

اوچان (Auchan)

اوچان یک هایپرمارکت بسیار بزرگ است که بیش تر اهالی مسکو مواد غذایی مورد احتیاج خود را از این مکان تهیه می نمایند. یکی از دلایل پر رفت و آمد بودن این مرکز خرید قیمت بسیار پایین اجناس است. لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم باغبانی، و هر آنچه را که احتیاجداشته باشید در این مکان پیدا می کنید. پس در یک کلام می توان گفت این مجموعه بزرگ بهشتی از تمام وسایلی است که به فکرتان می رسد.

ساعت کار: هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید اوچان روی نقشه

بیش تر بخوانید:

گام (Gum) یا فروشگاه های زنجیره ای اصلی

فروشگاه زنجیره ای گام بخش وسیعی از شرق میدان سرخ را تشکیل می دهد. این مجموعه قدیمی نمای یک قصر سلطنتی را دارد و سبک معماری قرن 19 را به نمایش می گذارد. طبقات این مرکز خرید سه طبقه از طریق پل به یکدیگر متصل می شوند. علاوه بر طراحی شیک این مرکز خرید دارای برندهای معروف جهان، اوت لت ها، فعالیت های فرهنگی مجذوب نماینده، رستوران ها و کافه ها است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید گام روی نقشه
منبع: کجارو / budgettravelrussia.com
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1376

به "تور روسیه: مراکز خرید مسکو؛ از متروپلیس تا گام (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: مراکز خرید مسکو؛ از متروپلیس تا گام (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید