مظلومی از هیات مدیره استقلال جدا شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مجمع عمومی باشگاه استقلال در حال برگزاری است و مهمترین اتفاق انجام شده در آن جدایی تعدادی از اعضای هیات مدیره است.

مظلومی از هیات مدیره استقلال جدا شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، قربان زاده نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و مرتضی فلاح مدیرکل دفتر حقوقی در محل وزارت ورزش و جوانان درحال برگزاری است.

بر اساس اتفاقاتی که تا به الان در مجمع عمومی باشگاه استقلال اتفاق افتاده علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به هیات مدیره باشگاه اضافه شدند. این ها به نظر افرادی هستند که از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند. مهمترین تصمیم مجمع عمومی باشگاه استقلال ماندن حجت کریمی در جمع اعضای هیات مدیره بوده که می تواند به ابقای وی در سمت مدیریت باشگاه بیانجامد. بعلاوه پرویز مظلومی مظلومی، محمد مومنی و حامد افضلی از هیات مدیره آبی ها جدا شدند.

پیش تر قرار بود اگر هیات مدیره استقلال 5 نفر عضو داشته باشد، 3 عضو از سوی وزارت ورزش و جوانان و 2 عضو از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند. دو عضو وزارت امور اقتصاد و دارایی در هیات مدیره استقلال معین شدند و به زودی دو عضو دیگر از سوی وزات ورزش و جوانان هم در هیات مدیره استقلال معرفی می شوند. آنچه که مسلم ست با ابقای حجت کریمی در سمت هیات مدیره وی می تواند برنامه های خود را در استقلال پیش ببرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1642

به "مظلومی از هیات مدیره استقلال جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی از هیات مدیره استقلال جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید