مقاله: بهترین سوغات چین

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اگر برنامه دارید مهارت تازه کسب کرده خودتان در مورد استفاده از چوب های غذاخوری را از چین به خانه ببرید، حتما باید در چین آنها را تهیه کنید. چوب های غذاخوری در همه جای چین به راحتی پیدا می شوند. چه به دنبال خرید یک جفت چوب باشید یا یک ست ده تایی، در تمام چین می توانید جعبه های زیبای چوب های غذاخوری را پیدا کنید. اگر خیلی در استفاده از چوب ها مهارت ندارید می توانید چوب هایی را تهیه کنید که در قسمت بالایی شان به هم متصل هستند. در بسیاری از مغازه ها در چین می توانید کاسه ها و نگهدارنده های چوب با طرح های یکسان و به صورت ست پیدا کنید، که یک هدیه خوب برای اضافه کردن گوشه ای کوچک از چین به آشپزخانه هر کسی است.

مقاله: بهترین سوغات چین

دیگر سوغاتی مورد علاقه خانم ها جواهرات است، که از قضا خیلی زیاد در چین وجود دارد. بسیاری از مغازه ها، گردن بند و دستبندهای ارزان می فروشند و مغازه های اطراف معابد معمولا جواهرات مرتبط به مذهب بودایی دارند، جواهراتی که از نقره ساخته شده اند و سنگ های قیمتی آبی و نارنجی در آن ها به کار رفته است. دو نمونه از جاهایی که در چین می توانید این نوع جواهرات را پیدا کنید معبد Lama در پکن و بازارهای Chengdu هستند. فروشنده های بسیاری در مکان های توریستی چین تردد می کنند، بنابراین فرصت برای خرید جواهرات در چین زیاد است. در تمام چین می توانید یشم و مروارید پیدا کنید، ولی اگر می خواهید جواهرات اصلی و گران بخرید مطمئن شوید که از مکانی معتبر آن را تهیه کنید. جواهرات کیفیت پایین زیادی نیز با قیمت های پایین در چین در دسترس است.

هنر گره زنی در چین، هنری باستانی است که با استفاده از گره زدن طناب، اجسامی زیبا درست می کنند. چه به دنبال چیزی کوچک مانند جا کلیدی باشید چه چیزهایی بزرگتری که در خانه آویزان کنید، در چین این صنایع دستی در اندازه ها و شکل های مختلف در دسترس است. معمولا قرمز رنگ هستند، ولی رنگ های دیگر نیز پیدا می شود. می توانید این صنایع دستی را از مغازه های اطراف جاذبه های گردشگری چین یا فروشندگان خیابانی تهیه کنید. اگر برای تعداد زیادی از دوستانتان می خواهید سوغاتی تهیه کنید این هدیه های کوچک بهترین انتخاب هستند.

منبع مقاله: بهترین سوغات چین

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1231

به "مقاله: بهترین سوغات چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین سوغات چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید