مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ساحل آزادی بدون شک یکی از آخرین سواحل پوکت است که گردشگران تور تایلند می توانند زمانی را در آرامش، دور از شلوغی جمعیت در اتمسفری دلپذیر و در یک محیط طبیعی شگفت انگیز سپری کنند؛ درست همان شکلی که پوکت در 30 سال پیش بود. همانطور که گفته شد راحت ترین راه رسیدن به این ساحل استفاده از قایق های مسافربری است، راهی که هزینه نسبتا بالایی دارد. و برای کسانی که وضعیت جسمانی خوبی برای پیاده روی در مسیرهای سراشیبی و سربالایی را ندارند، هزینه ناعادلانه ای خواهد بود.

مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)

دو راه برای رسیدن به محوطه پارکینگ ساحل آزادی که در حدود 200 متری بالای خلیج قرار گرفته وجود دارد. در انتهای جنوبی خلیج پاتونگ، جاده ای که به سمت بالای تپه می رود را دنبال کنید، در ساحل آماری به سمت چپ بپیچید و از جلوی اقامتگاه Baan Yin Dee عبور کنید. در پایین تپه به سمت چپ پیچیده و به سمت اقامتگاه Avista Hideaway بروید. این هتل حدود 700 متر از محوطه پارکینگ ساحل آزادی فاصله دارد. مسیر دیگری که شما را به جاده منتهی به ساحل می رساند، قبل از مسیر بالای تپه پاتونگ قرار دارد. این جاده ای است که از جاده پاتونگ به ساحل کارون می رود. از سمت پاتونگ، جاده ای که به سمت محوطه پارکینگ می رود در سمت راست قرار دارد. آن را در حدود 80 متری کافه Rasta Baby که سمت چپ جاده قرار دارد پیدا می کنید. پارکینگ توسط افراد محلی مدیریت می شود و 100 بات برای پارک موتورسیکلت تان هزینه دارد.

غیر از آفتاب گرفتن، مسافران تور تایلند می توانند در این ساحل از فعالیت های مختلف تفریحی مانند فوتبال ساحلی (دو دروازه فوتبال کوچک در ساحل موجود است)، والیبال ساحلی و غواصی سطحی لذت ببرند. آب های کم عمق در دو بخش انتهایی ساحل، میزبان جانداران و گیاهان آبزی شگفت انگیزی است. در این زمینه بخش جنوبی ساحل کمی بهتر است. در ساحل آزادی خبری از جت اسکی و دیگر وسایل پر سر و صدای دریایی نیست؛ تنها صدای وسایل موتوری که به گوش می رسد، صدای قایق هایی است که مسافران را به این ساحل رسانده یا آن ها را می برند.

منبع مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)

انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1329

به "مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید