نصرتی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، شاهو نصرتی یکی از لژیونرهای شاغل هندبال ایران است که در لیگ رومانی بازی می کند. وی در پیامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود ، خداحافظی اش را از تیم ملی اظهار داشت.

نصرتی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

خداحافظی نصرتی در حالی رخ داده که امروز دوشنبه 25 آذرماه ، آخرین اردوی تیم ملی هندبال در تهران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی دنیای برگزار می گردد و تیم ملی هفته آینده برای برپایی یک اردوی تدارکاتی و برگزاری چند مسابقه محبت آمیز راهی قطر شده و قرار است لژیونرهای شاغل در لیگ های اروپایی نیز به جمع اعضای تیم ملی بپیوندند.

متن پیغام شاهو نصرتی در صفحه شخصی اش به توضیح زیر است:

سلام به همه، چندین سال پیش، من برای نخستین بار پیراهن تیم ملی را پوشیدم؛ این یک رؤیای همیشگی برایم بود که بتوانم از رنگ های پرچم کشورم دفاع کنم. این حسی بسیار خاص است، نه فقط یک رؤیا، بلکه یک مسئولیت بزرگ است. در طی تمام این سال ها، من تمام سعی خودم را کردم تا شما را به افتخارات زیادی برسانم؛ اعتقاد دارم که من خوش شانس بوده ام که توانستم در یکی از بهترین دوران هندبال ایران و در کنار یک نسل از بازیکنان که هر لحاظ استثنایی بوده اند، بازی کنم؛ ما موفقیت های زیادی را به دست آورده ایم، اما ما شاهد ناامیدی های بزرگ هم بودیم و لحظات بسیار دشواری را تجربه کردیم.

برای همه چیز، از شما بسیار ممنونم که حمایت هایتان باعث شد من یک بازیکن بهتر و یک هندبالیست باشم؛ من افتخار داشتم که بتوانم تمام این سال ها را با شما به اشتراک بگذارم؛ اکنون لحظه ای است که قدمی دیگر در این راستا برداشته گردد؛ تصمیم گیری آسان نیست، هیچ موقع برای شخص یا فردی به تیم ملی نرفتم فقط برای خانواده هندبال جامع هندبال و پرچم ایران بازی کردم دوستون دارم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی دنیا اواخر دی ماه در کویت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 16

به "نصرتی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید