هتل سیتروس سوخومیت 11 کامپس هاسپیتالیتی بانکوک

به گزارش بی نهایت اس ام اس، با رزرو این هتل شاهد مهمان نوازی گرم و صمیمی تایلندی خواهید بود و در عین حال اقامتی آسوده و به یادماندنی را در یکی از محبوب ترین هتل های شهر خواهید داشت.

هتل سیتروس سوخومیت 11 کامپس هاسپیتالیتی بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

موقعیت مکانی هتل

موقعیت مکانی خاص هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک از دیگر دلایلی است که خریداران بلیط هواپیما بانکوک را به اقامت در آن متقاعد می نماید. چون وقتی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنید، بخش زیادی از جذابیت های پایتخت را در دستان خود خواهید داشت؛ تجربه چشیدن طعم غذاهای غربی و شرقی، خرید، آشنایی نزدیک با فرهنگ بانکوک و دسترسی به جاذبه ها و اماکن تفریحی شهر با مترو، پیاده یا با خدمات شاتل هتل، از جمله این جذابیت ها هستند.

فرودگاه های بین المللی شهر نیز با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترسی هستند ولی مهمانان می توانند با سرویس لیموزین هتل و با آرامش کامل این جهت را طی نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل

همین خدمات ترانسفر فرودگاهی، باشگاه مجهز، پارکینگ رایگان، رستوران، سالن زیبایی و روم سرویس از جمله امکانات و خدماتی هستند که هتل Citrus سوخومویت 11 by Compass Hospitality در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. طبق نظرات مهمانانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند، اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل پرسرعت بوده و مهمانان به خاطر مکان قرارگیری هتل به اندازه کافی از آرامش و سکوت برخوردار می شوند.

انواع اتاق های هتل

ترکیب امکانات متنوع با طیفی از اتاق ها و سوئیت های مختلف، همه چیز را برای اقامت مهمانانی با سلایق متفاوت آماده نموده است و هر کسی بنا به بودجه و تعداد نفرات خود می تواند یکی از اتاق های استاندارد دبل، استاندارد تویین، دلوکس، سوپریور تویین، اتاق های خانواده، تریپل کلاسیک یا سوئیت های 3 نفره را رزرو کند.

امکانات اتاق های هتل

با جزئیاتی که در دکوراسیون اتاق های هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک به کار رفته، تقریبا فضای خانه برای مهمانان تداعی می گردد. این اتاق های عظیم و نورگیر با کمی تفاوت در طراحی و معماریشان و حتی رنگی که در اثاثیه آن ها به کار رفته، تنوعی به خود گرفته اند. در ضمن از روی خوش خواب های بعضی از این اتاق ها می توان نظاره گر چشم انداز زیبای شهر شد. وسایلی مثل تلویزیون، چای ساز، مینی بار، صندوق امانت، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و تهویه مطبوع در این اتاق های مدرن گنجانده شده اند.

گزینه های صرف غذا

صبحانه هایی که هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک برای مهمانان خود تدارک دیده اند، جزو نقطه قوت های هتل به شمار می فرایند؛ چون تمام کسانی که بین ساعات 6:30 تا 10:30 بیدار شوند و خود را به سالن غذاخوری برسانند می توانند با خوراکی های بین المللی که به سبک سلف سرویس سرو می شوند، از خود پذیرایی نمایند. رستوران Munch نیز در تمام ساعات دایر است و غذاها و دسرهای خوشمزه ای سرو می نماید.

دیگر خدمات و امکانات هتل

طراحی و دکوراسیون های بخش ها مختلف هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک به گونه ای است که آرامش و سرزندگی را به مهمانان خود منتقل می نماید؛ رنگ هایی که در المان های مختلف به کار رفته، باغ هتل، تراس آفتاب گیری، اتاق جلسه، تجهیزات برگزاری کنفرانس، دستگاه خودپرداز، باشگاه، خدمات ماساژ و پرسنل چند زبانه از دیگر امکانات و خدمات این هتل هستند.

دلایل انتخاب هتل

قیمت مناسب

اتاق های عظیم و تمیز

صبحانه خوب

موقعیت مکانی خوب

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک تا مرکز خرید آمارین پلازا: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک تا مرکز خرید گایسورن ویلیج: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک تا پارک لومپینی: 2.1 کیلومتر

فاصله هتل سیتروس سوخومویت 11 بای کامپس هاسپیتالیتی بانکوک تا اوشین ورلد سیام: 2.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 731

به "هتل سیتروس سوخومیت 11 کامپس هاسپیتالیتی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیتروس سوخومیت 11 کامپس هاسپیتالیتی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید